Gå til innhold

allergisk mot sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt kun 4 partnere i mitt liv. Men med siste man, lurer jeg på om jeg er kanskje allergisk mot han.

Etter vi kuttet ut kondom ( jeg starter med en annen prevensjon) sliter jeg med sår hud, rødt, irritert. Kan få rifter også av og til , særlig mellom vaginas ende og anus. Det gjør utrolig mye ubehag :-( 

Jeg sliter med konstant utflud, svi.. ( melk aktig, tynn og hvit) Kan påpeke at vi bruker glidemidler 

Har teste meg mot alle kjønnsykdomer og bakerier alt er negativt...

ph verdig er også opptimalt i følge gynekolog, samt at hun sier at det er ikke sopp heller..

er det noe med slike prob

Anonymkode: b8395...274

Videoannonse
Annonse
Gjest treningspike
Skrevet

Har dere testet at han unngår å komme inni deg? hva om du suger han på slutten så kan han komme i munnen din istedet hvis han absolutt må komme inni deg.

Det kan rett og slett være at du får slike rifter under sex om du er trang, selv om du er våt og kåt. Det er helt normalt. Men da gjør det ekstra vondt om han kommer inni deg. Når du går med slike sår så vil de kunne veske og kjeden føles sår. 

Det såret mellom vagina og anus kan være at det er trangt ved inntrengning, derfor ville jeg tatt det veldig rolig i starten og eventuelt byttet til en mer "åpen" stilling.

Lykke til!

Skrevet
3 timer siden, treningspike skrev:

Har dere testet at han unngår å komme inni deg? hva om du suger han på slutten så kan han komme i munnen din istedet hvis han absolutt må komme inni deg.

Det kan rett og slett være at du får slike rifter under sex om du er trang, selv om du er våt og kåt. Det er helt normalt. Men da gjør det ekstra vondt om han kommer inni deg. Når du går med slike sår så vil de kunne veske og kjeden føles sår. 

Det såret mellom vagina og anus kan være at det er trangt ved inntrengning, derfor ville jeg tatt det veldig rolig i starten og eventuelt byttet til en mer "åpen" stilling.

Lykke til!

Tusen takk for din svar :-)

ja, når han kommer utenfor vagina har jeg ikke den problem. Kun irritert og rød hud( han liker litt hardere så derfor) Da er vi nødt til å bruke glide. Både vannbasert og vanlig gel fungerer det samme. Vis vi skal elske 2-3 ganger om dagen da kjenner jeg virkelig at det svi i starten så forsvinner det underveis.Jeg har også merket at han runker ikke lenge så vi har sex 1 ganger i uka , kan konsentrasjon av sæd være for sterk ? Og vis jeg er ny bærbart og har sensitiv hud og kontakt med sæd utgjør en slik reaksjon ? 

Jeg endelig etter 22 år har bestemt seg å droppe kondom og nyte sexlivet så skjer det sånn ... det er kjedelig 

skal prøve med baby produkter for såre stumper så vi få se om det hjelper 😊

Skrevet

Det er ikke mulig å være allergisk. Det som skjer er at bakteriefloraen hans kræsjer med din egen. Jeg bruker multigyn actigel rett etter samleie hver gang og unngår dermed ubehageligheter. Da kan han også komme inni uten at jeg merker noe ubehag. 

Anonymkode: 5193b...8fa

• Liker 1
Gjest treningspike
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for din svar :-)

ja, når han kommer utenfor vagina har jeg ikke den problem. Kun irritert og rød hud( han liker litt hardere så derfor) Da er vi nødt til å bruke glide. Både vannbasert og vanlig gel fungerer det samme. Vis vi skal elske 2-3 ganger om dagen da kjenner jeg virkelig at det svi i starten så forsvinner det underveis.Jeg har også merket at han runker ikke lenge så vi har sex 1 ganger i uka , kan konsentrasjon av sæd være for sterk ? Og vis jeg er ny bærbart og har sensitiv hud og kontakt med sæd utgjør en slik reaksjon ? 

Jeg endelig etter 22 år har bestemt seg å droppe kondom og nyte sexlivet så skjer det sånn ... det er kjedelig 

skal prøve med baby produkter for såre stumper så vi få se om det hjelper 😊

Nei det er nok ikke mulig at sæden er for sterk. Men når han kommer inni deg så blir floraen mer nøytral og har man da sår i tillegg så gjør det vondt. Men har du testet å bli helt bra i underlivet (prøve pause fra sex) å se om du blir bedre eller om du faktisk ikke er bra men at sæden gjør det verre? 

Ville prøvd å unngått at han skal komme inni deg. Mindre sex om du er veldig sår. Jobbe mer for å bli våt selv, altså teste en periode uten glidemiddel. For man kan reagere på glidemiddel også. 
Ellers er det veldig viktig å ikke få noen form for såper inn i skjeden.

Over her så anbefaler hun noe som skal holde floraen sur i underlivet, men man kan reagere negativt på det også!!

Baby produkt for såre stuper kan du bruke mellom vagina og skjede, men ikke inni bare for å si det. Håper du blir bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...