Gå til innhold

Hvordan fikk du din første orgasme - noen triks?

Fremhevede innlegg

Gjest Lille Iris
Skrevet

Hvordan fikk du din første orgasme? :oops:

Får ikke orgasme på egen hånd eller med hjelpemidler. Har fått meg knullepartner som jeg tenner skikkelig på, og føler at jeg er ganske nære å få det til med han, men jeg vet jo ikke hvor langt unna jeg er.....

Har lest en del om emnet, så jeg trenger ikke noen flere oppskrifter, men vil gjerne høre om dine triks eller lille ekstra som fikk deg til å bikke over kanten for første gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Slapp av og ikke prøv å "press" den frem. Når du kjenner at du nesten er der så nyt det og ikke forhast deg for å få den - tenk haller at dette var deilig og akkurat slik akl jeg fortsette med i minst en halvtime til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min første orgasme fikk jeg da jeg var 17 år og måtte stå lenge med dusjstrålen i underlivet. Var i syden, og det hadde kommet så mye sand i underlivet. Etter dette var det mye dusjing (massasjedusj som kan reguleres). Ellers har jeg stor glede av en liten vibrator...

Skrevet

he-he..slet lenge med å få orgasme, kunne få det med partner noen ganger hvis han holdt på leeenge. Det ble nesten et ork. Så var jeg på et vorspiel hvor en jente ble litt full og snakket om at typen hennes en gang hadde mast på henne; hva gjorde hun på badet så lenge. Hun røpet da at hennes "private" stunder med dusjen var en oase for henne. Dusjen! Det hadde jeg aldri tenkt på. Som i innlegget over meg; det ble mange lange stunder på badet, og etter litt prøving og feiling (temperatur, trykk på strålen, tilhørende fantasier) fikk jeg det til - gjett om!

I dag kan jeg faktisk kontrollere orgasmen min, noen ganger synes jeg jeg kommer for lett! Får nå også orgasme ved vanlig samleie, det gjorde jeg aldri før. Jeg tror det handler om to ting, kroppens modenhet (er vi ikke på vår seksuelle topp i tidlig 30-åra? jeg er 32...), og selvtillitten i senga. Jeg har stort sett sex for å få orgasme. Det betyr ikke at jeg alltid må få det, men det er jo så himla godt! Og selvfølgelig liker jeg at mannen min også nyter det. Men han får visst orgasme uansett hva vi gjør:-)

Øvelse gjør mester, spør du meg

Skrevet

En viktig ting som ikke kom frem i innlegget mitt; med seltillit mener jeg at man kjenner kroppen sin, vet hva som funker og har trygghet/modenhet til å si til partneren sin; sånn, ikke sånn...

Skrevet

Jeg fikk min første orgasme i 2003.. og det skjedde med han jeg er sammen med nå.

ingen andre enn han har klart det!!

vi har vært samboere i 3år(2005)

Og han klarte og trykke på noen knapper, som jeg trodde jeg ikke hadde!!

Men da jeg fikk min første O, så småbet han i klitten, og da sa det KABOOOOOOOOOOOM.....

Og det funket veldig bra...

Da ble det nyttårsaften på 123... hehe

Skrevet

tror at det er mange som har hatt noen gode stunner i dusjen. Hadde noen føreldre som ikke kunne fatte at jeg var så lenge i dusjen :hoho: . ellers så var det en stoor oppevelse den dagen jeg fikk min vibrator i posten :wink:

Skrevet

Jeg fikk min første orgasme like etter jeg hadde våknet og hatt en kjempeerotisk drøm. Jeg lå på magen og merket at det pulserte herlig og var ømt og godt. Jeg tok et støt, og så kom jeg. Selvsagt langt enklere for oss gutta. Vi har jo nesten det motsatte problemet igjen... :wink:

Jeg tror alt har med å slappe av og bruke tid på seg selv. Sørg for å være alene, og at ingen kan forstyrre deg. Ikke tenke på orgasme, men bare kjenne etter hva som gjør godt. Prøv deg frem. Øvelse gjør mester.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...