AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Pga grunn av en som nå er en EX har jeg havnet i ett økonomisk rot, han har så mye gjeld fra før at noe håp om at han betaler tilbake er lik null, så den tanken legger jeg bort. Det jeg spør om er hvordan jeg skal bli kvitt denne gjelden på 250000 på beste og raskeste måte. Det er snakk om tre kredittkort i tre forskjellige banker. Ett på 90000, ett på 55000 og ett på 100000. Jeg har huslån i tillegg så rentene på dette forbrukslånet jeg har fått tilbud om blir jo ganske høye. Alternativ 1 er å låne 250000 til alt til 15 prosent rente over 15 år. Alternativ 2 er å låne 150000 til 8 prosent over 7 år og da betale ned det på 100000 ved siden av. Noen som kan hjelpe meg her, eller har andre alternativ? Anonymkode: 12775...26e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Gjør som de økonomene i luksusfellen. Selg unna det du kan av ting du eier av verdi. Vis kreditorene at du har betalingsvilje til å ordne opp i dette. Du kan få noen gode avtaler med rentefrihet eller lavere renter. Evt refinansiering med lavere renter. Søk evt hjelp fra Nav eller andre økonomiske rådgivere? Anonymkode: c5702...4a6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør som de økonomene i luksusfellen. Selg unna det du kan av ting du eier av verdi. Vis kreditorene at du har betalingsvilje til å ordne opp i dette. Du kan få noen gode avtaler med rentefrihet eller lavere renter. Evt refinansiering med lavere renter. Søk evt hjelp fra Nav eller andre økonomiske rådgivere? Anonymkode: c5702...4a6 Takk for svar, fikk ordnet det med lavere rente og samlet alt, så da skal det gå greit. Anonymkode: 12775...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå