Gå til innhold

Ny seng - bomkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt hard madrass og det har funket helt perfekt for meg. Nå var det på tide å bytte ut denne, så jeg gikk til butikken og skulle ha meg en ny. Der ble jeg anbefalt en medium hardhet pga min vekt osv. Ok, tenkte jeg, du vet best, så jeg slo til.

Nå 5 måneder senere, har jeg så vondt i rygg og nakke, at jeg sliter med å snu meg i sengen. Slik har det vært siden dette nye "vidunderet" kom i hus. 

Har jeg gjort et bomkjøp?? Selv tror jeg JA!!

Anonymkode: b1eb8...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi bytte?🙂  trodde har madrass var tingen for meg, det var deg ikke! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir alltid anbefalt myk til medium madrass basert på vekt og kroppsbygning, men jeg takler virkelig ikke noe annet enn hard madrass.
Med mykere madrasser våkner jeg stiv og støl i alle retninger og ryggen låser seg.
Med hard madrass sover jeg godt, våkner uthvilt og ryggen har det fint.

Spør om du kan få bytte, men få deg ihvertfall en ny madrass uansett.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Minya skrev:

Jeg blir alltid anbefalt myk til medium madrass basert på vekt og kroppsbygning, men jeg takler virkelig ikke noe annet enn hard madrass.
Med mykere madrasser våkner jeg stiv og støl i alle retninger og ryggen låser seg.
Med hard madrass sover jeg godt, våkner uthvilt og ryggen har det fint.

Spør om du kan få bytte, men få deg ihvertfall en ny madrass uansett.

Takk for råd. Nå har jeg snakket med butikken, og de sjekker om det er mulig å få byttet. Må nok betale et mellomlegg, men uansett så er helsen viktigst :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. Nå har jeg snakket med butikken, og de sjekker om det er mulig å få byttet. Må nok betale et mellomlegg, men uansett så er helsen viktigst :) 

Oi, kan man virkelig få byttet en seng/madrass som er brukt i 6 mnd?

Med mindre butikken driver med brukthandel også, så er det vel ingen som kjøper seg seng fra en butikk som er 6 mnd gammel og brukt.

Jeg forventer jo å få en ny seng når jeg kjøper nytt.

Uansett, jeg har motsatt problem, jeg er ødelagt hvis jeg bruker hard madrass, og ligger nå på en madrass ( tempur lignende) som føyer seg etter kroppen min. 
Jeg var så ille før jeg byttet til den at jeg ikke klarte å gå ordentlig en gang, så vi er forskjellig. Lykke til

Anonymkode: 2b201...455

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, kan man virkelig få byttet en seng/madrass som er brukt i 6 mnd?

Med mindre butikken driver med brukthandel også, så er det vel ingen som kjøper seg seng fra en butikk som er 6 mnd gammel og brukt.

Jeg forventer jo å få en ny seng når jeg kjøper nytt.

Uansett, jeg har motsatt problem, jeg er ødelagt hvis jeg bruker hard madrass, og ligger nå på en madrass ( tempur lignende) som føyer seg etter kroppen min. 
Jeg var så ille før jeg byttet til den at jeg ikke klarte å gå ordentlig en gang, så vi er forskjellig. Lykke til

Nei, sorry....jeg som forklarte meg dårlig.

Jeg får ikke byttet i den forstand, men det går an å erstatte madrassen, uten å måtte bytte ut alt. Da tenker jeg på sokler, gavl osv. Må betale!

Skrevet

Jeg ble også anbefalt Medium fasthet av "eksperten" i butikken, og jeg ble helt ødelagt i ryggen av den. Måtte betale mellomlegg på 5000 for å endre til Ekstra Fast. Den, med tykk myk overmadrass, er innertier for meg :)

Anonymkode: 05ca0...af1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sorry....jeg som forklarte meg dårlig.

Jeg får ikke byttet i den forstand, men det går an å erstatte madrassen, uten å måtte bytte ut alt. Da tenker jeg på sokler, gavl osv. Må betale!

Ok, det blir mer forståelig :)

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble også anbefalt Medium fasthet av "eksperten" i butikken, og jeg ble helt ødelagt i ryggen av den. Måtte betale mellomlegg på 5000 for å endre til Ekstra Fast. Den, med tykk myk overmadrass, er innertier for meg :)

Anonymkode: 05ca0...af1

Da har vi begge blitt "lurt". Må også ut med 5000,- for å få ny madrass. Men, det må bare gjøres. Nå er det bare å vente i 8 uker til den kommer :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...