Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant meg en karrieremann og var forelsket i årevis. Støttet opp at han jobbet så mye, da det var "spesielle" tilfeller og han "måtte" jo bare få ha rett til å jobbe så mye. Innser jo at jeg var blind og at jeg skulle gått allerede da. Men jeg var så forelsket.

Så fikk vi barn, og jeg innså at mannen ikke var så intressert i familieliv. Han er glad i barnet, men er sur og irritert på oss, sliten av å jobbe mye, og sur på meg for at jeg er sliten og trenger hjelp, sur fordi huset ikke ser ut som et pent hjem. Han har mistet troen på meg. Nå vil han ut. Han har mistet følelser. Han jobbet seg vekk fra meg og er ikke glad i meg mer. 

Jeg er så utrolig såret, lei, sliten. Jeg må jo ta meg sammen nå og være alenemoren som jeg kommer til å bli. Han vil ikke dra på megling eller snakke med noen, fordi han mener han vet best selv. Han er så sta at han ikke vil at noen skal få si noe som helst. Jeg er skremt. Jeg trodde han var en god og varm person. Jeg trodde det skulle ordne seg og at vi skulle kjøpe et nytt hus sammen, og hytte. Alt han vil er bare jobbe på pcn. Dagen lang og kvelden lang.

Anonymkode: 154e7...004

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke klar over at dere må til megling på familiekontoret dersom det blir skilsmisse? (Er dere gift, eller samboere?)

Anonymkode: d1f59...9db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...