AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Hei! Jeg og kjæresten har et avstandsforhold, og til helgen så skal vi ses igjen etter litt over en mnd. Det er noe jeg veldig gjerne har lyst til å prøve på han, men jeg vet ikke om han liker det. Derfor trenger jeg litt tips. Jeg har veldig lyst til å ta bind foran øynene hans, og feste armene hans til stolen med håndjern. Han elsker at jeg kysser kroppen hans, så derfor har jeg tenkt til å kysse hele han før jeg suger han. Jeg har også lyst til å sette meg over fjeset hans så han kan slikke meg, før jeg fortsetter med å suge han. Når jeg har sugd litt så tenker jeg å ri han litt forsiktig, før jeg suger han til han kommer. Det som er problemet er at jeg har aldri sugd så lenge til at han har rukket å kommet. Er det et spesielt tempo da? Og hadde dere likt denne "planen"? Anonymkode: 64bf9...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og kjæresten har et avstandsforhold, og til helgen så skal vi ses igjen etter litt over en mnd. Det er noe jeg veldig gjerne har lyst til å prøve på han, men jeg vet ikke om han liker det. Derfor trenger jeg litt tips. Jeg har veldig lyst til å ta bind foran øynene hans, og feste armene hans til stolen med håndjern. Han elsker at jeg kysser kroppen hans, så derfor har jeg tenkt til å kysse hele han før jeg suger han. Jeg har også lyst til å sette meg over fjeset hans så han kan slikke meg, før jeg fortsetter med å suge han. Når jeg har sugd litt så tenker jeg å ri han litt forsiktig, før jeg suger han til han kommer. Det som er problemet er at jeg har aldri sugd så lenge til at han har rukket å kommet. Er det et spesielt tempo da? Og hadde dere likt denne "planen"? Anonymkode: 64bf9...4fa Ja, hvem hadde ikke det.. Anonymkode: 3dca5...7d8
Bergtatt Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Hva med først å sitte oppå ham og suge ham for en annen gang bruke håndjern. Du kan godt være dominerende uten bruk av håndjern. Jeg hadde blitt skeptisk om du tok ut noen håndjern om jeg ikke kjente deg så godt.
Akhenaton Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Planen høres herlig ut. Heldig fyr. Ang tempo for suging, så er det vel litt individuelt hva en mann trenger får å komme. Og det går ikke bare på tempo, men også "styrke" hvis du skjønner. Jeg trenger tydeligvis litt mer hardhendt behandling og stimulanse over lenger tid enn mange andre, og selv om jenta kan få meg til å komme bare ved å suge, hjelper det også litt om hun tar noen gode runketak. Andre menn kommer lettere. Uansett, når du har ridd ham litt og vil suge ham til han kommer, la ham forstå at det er akkurat det du har tenkt å gjøre. At du overhodet ikke gir deg før spruten står. Skru opp intensiteten et hakk og gjør det tydelig at du nå virkelig har lyst til å få det i munnen (eller ihvertfall suge ham til han kommer). Det vil tenne ham ekstra, og jobben din blir litt lettere. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, Bergtatt skrev: Hva med først å sitte oppå ham og suge ham for en annen gang bruke håndjern. Du kan godt være dominerende uten bruk av håndjern. Jeg hadde blitt skeptisk om du tok ut noen håndjern om jeg ikke kjente deg så godt. Tror han burde kjenne meg nå etter snart 3 år :-) Anonymkode: 64bf9...4fa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 2 minutter siden, Akhenaton skrev: Planen høres herlig ut. Heldig fyr. Ang tempo for suging, så er det vel litt individuelt hva en mann trenger får å komme. Og det går ikke bare på tempo, men også "styrke" hvis du skjønner. Jeg trenger tydeligvis litt mer hardhendt behandling og stimulanse over lenger tid enn mange andre, og selv om jenta kan få meg til å komme bare ved å suge, hjelper det også litt om hun tar noen gode runketak. Andre menn kommer lettere. Uansett, når du har ridd ham litt og vil suge ham til han kommer, la ham forstå at det er akkurat det du har tenkt å gjøre. At du overhodet ikke gir deg før spruten står. Skru opp intensiteten et hakk og gjør det tydelig at du nå virkelig har lyst til å få det i munnen (eller ihvertfall suge ham til han kommer). Det vil tenne ham ekstra, og jobben din blir litt lettere. Takk for tips! Dette skal jeg benytte meg av Hvordan skal jeg gjøre det så han forstår det? Fort og intenst? Anonymkode: 64bf9...4fa
Bergtatt Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror han burde kjenne meg nå etter snart 3 år :-) Anonymkode: 64bf9...4fa Burde ikke du da visst om han ville likt det eller ikke?😉 2
Akhenaton Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Dette skal jeg benytte meg av Hvordan skal jeg gjøre det så han forstår det? Fort og intenst? Anonymkode: 64bf9...4fa Du trenger ikke starte så hardt (du kan jo faktisk risikere å slite deg ut også, dersom han skulle slite med å komme fra suging alene), men øk intensiteten såpass merkbart at det ikke er noe tvil om hva du vil ha ut av fyren, no pun intended. Og gjør gjerne nettopp det når han gir tegn til å virkelig digge det eller du merker at han kanskje er litt nærmere å komme. Når han går et trinn opp på stigen, hvis du skjønner. Når jeg blir sugd og jenta responderer med hardere suging når jeg virkelig begynner å vri meg, er det klart at det tenner meg voldsomt. Og da tar det nok ikke så lang tid før hun får det hun ber om, liksom. Nå vet jeg ikke hvordan ting vanligvis er mellom dere når dere har sex, men om du rett og slett bare sier rett ut at du vil at han skal komme (i munnen din) hjelper nok det også. Ta pikken ut av munnen et øyeblikk og fortell ham det mens du gir ham et par gode runketak med handa, og så suger du så han skjønner at du virkelig mener det. Hvis han er som menn flest, så vil han elske deg for det du gjør med ham hehe. Hvis du skulle føle at han som noen menn har vanskelig for å komme med suging alene, er det selvfølgelig helt greit å runke litt, suge litt osv. Skulle han plutselig begynne å sprute når det er handa og ikke leppene som omkranser skaftet, kan du passe på å være i posisjon sånn at du kan sette munnen ned på hodet og ta det i munnen hvis du har lyst til det - han kommer til å digge det, og orgasmen hans blir sannsynligvis sterkere. Om du svelger eller ikke er neppe det viktigste - det er det at du liksom tar ham i mot som virkelig gjør ham vill og takknemlig. Og om du bare vil suge ham til han kommer, men få minst mulig i munnen, er det selvfølgelig også greit. De fleste av oss digger å få komme i munnen på dama, men for min del ville det vært turn off hvis jeg fikk inntrykk av at det var noe hun egentlig ikke hadde lyst på eller gjorde mot sin vilje. Med den planen du har for kvelden, tipper jeg han blir sabla fornøyd uansett. Jeg får inntrykk at han har funnet seg en trivelig dame å være sammen med.
Inwe Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 Samboeren min hadde ikke likt det. Forsøkt å dominere han en gang, men det er visst hans jobb. Like greit, jeg er nemlig skikkelig dårlig på å dominere. Når det kommer til suginga kommer det helt an på hva han liker og hvor kåt han er. Samboeren har jeg sugd lenge uten at han kom og han har kommet etter kort tid, med samme metode. Det som hjelper på her er å faktisk suge, i tillegg til variasjon. Han er også fant av tunge/fingre på baller, mellomkjøttet, rundt anusåpningen og gjerne noen fingre inn for å massere prostata. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 9 timer siden, Akhenaton skrev: Du trenger ikke starte så hardt (du kan jo faktisk risikere å slite deg ut også, dersom han skulle slite med å komme fra suging alene), men øk intensiteten såpass merkbart at det ikke er noe tvil om hva du vil ha ut av fyren, no pun intended. Og gjør gjerne nettopp det når han gir tegn til å virkelig digge det eller du merker at han kanskje er litt nærmere å komme. Når han går et trinn opp på stigen, hvis du skjønner. Når jeg blir sugd og jenta responderer med hardere suging når jeg virkelig begynner å vri meg, er det klart at det tenner meg voldsomt. Og da tar det nok ikke så lang tid før hun får det hun ber om, liksom. Nå vet jeg ikke hvordan ting vanligvis er mellom dere når dere har sex, men om du rett og slett bare sier rett ut at du vil at han skal komme (i munnen din) hjelper nok det også. Ta pikken ut av munnen et øyeblikk og fortell ham det mens du gir ham et par gode runketak med handa, og så suger du så han skjønner at du virkelig mener det. Hvis han er som menn flest, så vil han elske deg for det du gjør med ham hehe. Hvis du skulle føle at han som noen menn har vanskelig for å komme med suging alene, er det selvfølgelig helt greit å runke litt, suge litt osv. Skulle han plutselig begynne å sprute når det er handa og ikke leppene som omkranser skaftet, kan du passe på å være i posisjon sånn at du kan sette munnen ned på hodet og ta det i munnen hvis du har lyst til det - han kommer til å digge det, og orgasmen hans blir sannsynligvis sterkere. Om du svelger eller ikke er neppe det viktigste - det er det at du liksom tar ham i mot som virkelig gjør ham vill og takknemlig. Og om du bare vil suge ham til han kommer, men få minst mulig i munnen, er det selvfølgelig også greit. De fleste av oss digger å få komme i munnen på dama, men for min del ville det vært turn off hvis jeg fikk inntrykk av at det var noe hun egentlig ikke hadde lyst på eller gjorde mot sin vilje. Med den planen du har for kvelden, tipper jeg han blir sabla fornøyd uansett. Jeg får inntrykk at han har funnet seg en trivelig dame å være sammen med. Dette skal jeg huske på! Anonymkode: 64bf9...4fa
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 10 timer siden, Inwe skrev: Samboeren min hadde ikke likt det. Forsøkt å dominere han en gang, men det er visst hans jobb. Like greit, jeg er nemlig skikkelig dårlig på å dominere. Når det kommer til suginga kommer det helt an på hva han liker og hvor kåt han er. Samboeren har jeg sugd lenge uten at han kom og han har kommet etter kort tid, med samme metode. Det som hjelper på her er å faktisk suge, i tillegg til variasjon. Han er også fant av tunge/fingre på baller, mellomkjøttet, rundt anusåpningen og gjerne noen fingre inn for å massere prostata. Ang. "kos" med pungen, klorer du litt med neglene eller blir det litt mer forsiktig stryking? Tar du ballene inn i munnen? Anonymkode: 74b1e...87a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå