Gå til innhold

Venninne har tidligere ligget med samboer. Fikk høre ryktet etter 2 år. Samboer har løyet flere ganger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 år sammen med samboer uten at han har fortalt noe. Venninne med svigerinne (sammen med bror) i over 1 år. Disse har vi hengt med jevnlig.

Så får jeg vite nå etter 2 år at typen lå med henne før. Jeg og han ble enoge etter et par ubehagelige opplevelser at vi forteller om tidligere sexpartnere. Han mente flere ganger at han hadde sagt alle. Når jeg først hadde hørt dette trodde jeg ikke på det i det hele tatt og spurte samboer som nekta. 

Så sa jeg i en situasjon til svigerinne "hørte et rykte her, haha, tenk så mye rart folk sier. " altså hun her har fortalt meg alt mellom himmel og jord, ting verken hun eller jeg har noe med har hun delt. Så jeg trodde at hun ville fortalt det og, men da kom sannheten.

Jeg ble utrolig sint. Dette er noe alle har vist utenom meg. Svigerinne/god venninne har unnlatt å si noe. Samboer har lyvd. 

Hva skal jeg tro og mene? 

Anonymkode: 66834...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de har blitt enig om å ikke si noe, sikkert ikke så kult å ha vært med dama til broren hvis de også var sammen når det skjedde. Eller så vil de kanskje ikke at broren skal få vite det

Anonymkode: 81e46...d18

Skrevet

Avtalen deres om å fortelle alle var han tydeligvis ikke komfortabel med, og det krysset hans intimgrenser. Det han gjorde feil var å gå med på en slik avtale. ALDRI fortell om tidligere partnere. Aldri! Det er ingens sak, og man bør aldri ha slike avtaler, for da kan nettopp noe sånt skje. 

Synes ikke du bør gjøre annet enn å akseptere at dere lagde en avtale som ikke var grei, og innse problemet med den. 

Anonymkode: 84273...b70

• Liker 3
Skrevet

Altså: Din svigerinne har ligget med din samboer før dere ble sammen?

Anonymkode: 3c151...030

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Venninna til svigerinna har ligget med typen til ts.

Anonymkode: 491f9...696

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper de har blitt enig om å ikke si noe, sikkert ikke så kult å ha vært med dama til broren hvis de også var sammen når det skjedde. Eller så vil de kanskje ikke at broren skal få vite det

Det var før det. Det jeg trodde var ryktet gikk i at hun gikk fra en bror til en annen.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som nær venninne og som kjæreste bør vel det komme frem når alle andre vet det?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avtalen deres om å fortelle alle var han tydeligvis ikke komfortabel med, og det krysset hans intimgrenser. Det han gjorde feil var å gå med på en slik avtale. ALDRI fortell om tidligere partnere. Aldri! Det er ingens sak, og man bør aldri ha slike avtaler, for da kan nettopp noe sånt skje. 

Synes ikke du bør gjøre annet enn å akseptere at dere lagde en avtale som ikke var grei, og innse problemet med den. 

Anonymkode: 84273...b70

Dette! Det er aldri lurt å snakke om tidligere sexpartnere. Det tilhører fortiden og bør bli der. Jeg maste om det i starten av forholdet med samboern min og fikk et par navn og vi endte nesten med å gå fra hverandre. Innser i etterkant at jeg bare ville vite fordi jeg var usikker og sjalu. Og jeg ble bare enda mer usikker og sjalu av å få vite det. Jobbet hardt med meg selv og mine egne tanker det neste året. Det burde du gjøre også. Du ser jo hvor dere har havnet nå.

Anonymkode: 3aba0...1eb

• Liker 2
Skrevet

Hvem er "alle" som har visst dette da?

Klok av skade, jeg har lært at man spør ikke om ting man ikke tåler svaret på. Dette visste samboeren din at du ikke kom til å tåle og derfor sa han ingenting. Det de hadde har ingenting å si for deres forhold.

• Liker 2
Skrevet

Som venninne ville jeg ikke fortalt det med bakgrunn i at vi ble venninner fordi du ble sammen med min svoger, og det er han som avgjør hva han vil dele i forholdet. Hva synes disse brødrene om å henge så mye med ei begge har vært med da? Skjønner at det er ubehagelig å være gode venner alle sammen da..

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Det er aldri lurt å snakke om tidligere sexpartnere. Det tilhører fortiden og bør bli der. Jeg maste om det i starten av forholdet med samboern min og fikk et par navn og vi endte nesten med å gå fra hverandre. Innser i etterkant at jeg bare ville vite fordi jeg var usikker og sjalu. Og jeg ble bare enda mer usikker og sjalu av å få vite det. Jobbet hardt med meg selv og mine egne tanker det neste året. Det burde du gjøre også. Du ser jo hvor dere har havnet nå.

Anonymkode: 3aba0...1eb

Greia er at jeg vil vite for å slippe overraskelser og høre ting av andre. Jeg takler det. Det er løgnen som er problemet 

Skrevet
54 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Hvem er "alle" som har visst dette da?

Klok av skade, jeg har lært at man spør ikke om ting man ikke tåler svaret på. Dette visste samboeren din at du ikke kom til å tåle og derfor sa han ingenting. Det de hadde har ingenting å si for deres forhold.

En venneflokk på ca 40 stk.

Skrevet

Jeg tåler det. Jeg har jo blitt venninne med flere av de andre han har ligget med. Har også blitt venninne med hun siste min eks var utro med. Så det er bullshit.

Skrevet

Det kom frem på den måten at jeg og ei venninnen pratet, hun sa hun sleit med sjalusi jeg sa at det har jeg aldri gjort. Så svarte hun at ni det har hun sett, det hadde vørt vanskelig for henne å være så god venninne med ei som tidligere har ligget med typen. Og hun sa at det er jo noe alle vet og antok at jeg visste det og. Svarte at jeg tror dette er et rykte for jeg stoler sånn på venninnen min og typen at det hadde de sikkert fortalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...