Gå til innhold

Kva søv du oftast i?  

1. 1. Kva søv du oftast i?

• Naken
      56
    • Truse/boxer
      19
    • Truse/boxer og BH
      1
    • Truse/boxer og t-skjorte/singlett
      10
    • Pysj
      4
    • Nattkjole
      3
    • Pysjbukse/joggebukse + tskjorte/gensar
      6
    • Annet
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antrekk om natta? :Gjesp:

Eg søv som regel naken.

(Men no om vinteren hender det at eg har på pysjbukse/joggebukse, t-skjorte/tynn gensar og tjukkesokkar. :ler: *brrr*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og samboeren sover naken. Har aldri forstått hvorfor folk skal ha klær på seg om natta, jeg synes bare det er en plage. Er det kaldt får man skru opp varmen litt.

Skrevet

stort sett naken. Men for tiden så sover jeg da splitter naken med lekre, hvite bomullsvanter!!! :sjarmor::grinele:

og er skrekkelig glad for at jeg sover alene!!! :ler:

Skrevet

Stort sett sover jeg naken eller i bare trusa. Er det kaldt, hender det jeg må på med både kosedress og ullsokker!!

Skrevet

Jeg sover alltid naken. Når det er ekstra kaldt ute setter jeg bare på varmeteppet før jeg legger meg. En faktastisk invistering!!!

Skrevet

Jeg sover med truse på. Hvis det er kaldt har jeg på t-skjorte også.

Skrevet

Sover stort sett naken....med unntak av når det er den røde uka og når jeg er hjemme aleine. For da blir senga stor og kald!!

Skrevet

Au naturel også her; hvis jeg da ikke ifører meg St. Tropez og pyjamas :)

Skrevet

Jeg sover som regel i truse og T-skjorte. Er det veldig varmt, sover jeg uten klær.

Det samme gjør sambo - om sommeren vel og merke. Om vinteren stiller han nemlig i full langermet- og langbent pysjamas! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sover naken.

Eventuelt tar jeg på ullsokker når jeg legger meg, fordi jeg ikke får sove dersom jeg fryser på beina. Skikkelig sexy... :ler:

Noen ganger hender det forresten at jeg våkner og tenker "shit! Jeg er naken!" - og så skjønner jeg at jeg ligger i min egen seng, ved siden av min egen mann, og så sovner jeg igjen, smilende, likevel...

Skrevet

kommer an på årstidene, men sover som regel i t-skjorte og boxer

Skrevet

Sover naken :sove:

Verste jeg vet er klær som vrir seg og strammer, og havner i en tull der de ikke skal være.

Skrevet

Jeg sover uten en tråd.

Det hender jeg har på meg sokker fordi det er kaldt, men etter at mannen i det romantiske hjørnet snubla inn i mørket og det første han traff var en sokk og følgelig omtrent spratt i andre enden av rommet fordi det var tidenes turn-off der og da....så sløyfer jeg som oftest sokkene... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...