AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Fikk positiv test idag og har noen sinnsyke smerter i ryggen. Er det ok å gå til kiropraktor/refleksolog som i tillegg knepper på magen? Han gjør det pga balansen i kroppen Anonymkode: 8400a...adb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Knepper? Mener du knipse? Hvorfor skulle ikke det være OK? Du mister ikke hvis noen tar på deg. Anonymkode: 07ba7...4c5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Knepper? Mener du knipse? Hvorfor skulle ikke det være OK? Du mister ikke hvis noen tar på deg. Anonymkode: 07ba7...4c5 Knepper = kna Anonymkode: 8400a...adb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Er du gravid eller tror du kanskje at du er det? Jeg går jevnlig til kiropraktor og gav beskjed til han når jeg var gravid. Det var ikke noe problem sa han. Men han driver ikke å knar meg på magen da. Har lest en bør være forsiktig med massasje i første trimester. Anonymkode: 94acd...aab
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Har gått til kiropraktor hele svangerskapet, også tidlig. Men du må gi beskjed til kiropraktor at du er gravid. Så han ikke gjør noe som ikke er bra☺ Anonymkode: 4b395...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå