Gå til innhold

Vond og innviklet situasjon, hjelp! :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i lengre tid hatt en fyr nært oppå meg, som jeg har vært usikker på. Møtte han på fest, men den gangen styret jeg med noen, så jeg tok ikke mer kontakt (selv om han var veldig på) han også styret visst med noen. Men på denne festen sa han at jeg var så herlig og pen, og at den som endte med meg, var verdens heldigste person. Så begynte det å gå til helvete med han jeg styret med, da tok jeg opp litt mer kontakt med han. Vi begynte å sende meldinger og snap hver dag. 

Jeg har hele veien vært veldig ærlig med alt jeg har opplevd, og at jeg har blitt mye såret og brukt. Dette har han sagt er så dårlig gjort, hatet dobbeltdating, at jeg fortjener så mye mer, osv. 

Så har han forsåvidt nevnt henne andre med et par anledninger, at han skal til henne osv. Men altså ikke fremstilt dette som noe alvorlig. Samtidig har han vært masse her, og flørtet med meg, og holdt kontakt hele veien, men allikevel ikke gjort noe over streken (annet enn at jeg har merket han har flørtet/vært interessert), men da altså vært en venn, ifl han. Gått fra å flørte, til å trykke litt inn at vi er venner, til å flørte igjen.

Nå i helgen var jeg veldig full, og han ringte meg, å lurte på hvor jeg var. Endte med at han ble med meg hjem på nach. Plutselig kikket han meg veldig i øynene., å kysset meg. Jeg strittet ikke i mot, og da sa han "så da var det en kjemi her da?" det bekreftet jeg, og da svarte han at 'da har jeg ikke tatt feil da, det var det jeg visste'. Så sa han også at han møtte meg og hu han styret med omtrendt samtidig, men at han ville ha meg og masse greier. Vi endte da i seng, hvor vi hadde sex, han kalte meg jenta si, lå å holdt rundt meg, å spurte om det var godt å ligge der, og om jeg følte meg trygg. 

Dagen etter hadde vi sex igjen på morgenen, så gikk vi å tok et bad. Etter badet, satte vi oss i stuen, og plutselig sa han at dette egentlig var litt dumt, fordi han drev jo på en måte å styra med hu andre, men at han håpet ikke dette ødela vennskapet våres. Jeg sitter selvfølgelig igjen og er fryktelig forvirret, såret, og lei meg. For å komplisere det meste, er jeg god venninne med søsteren hans. I dag har han sendt meg melding, med bare tull og småprat, jeg svarte bare ok, siden har jeg ikke hørt noe. 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal si, eller tenke. Jeg er veldig fristet til å spørre søsteren hans om han bare styrer med noen, eller hva greia er. Jeg mistenker nemlig at han aldeles ikke styret med hu andre, men er sammen med henne, og at han bare har brukt meg. Hva gjør jeg nå? :( jeg har jo da blitt glad i fyren, og jeg stolte på han..

Anonymkode: 0b5e7...5f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... du burde ikke gjort noe med han, du viste han drev med noen andre. ;/ 
Uansett hva som skjer, så må du kutte kontakten, eller være ærlig om hva som skjedde med dama (ingen skal måte gå igjennom å bli såret på den måten). Han utnyttet deg, og han utnytter henne om det fortsetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre åpenbart at han har brukt deg. Han ønsker ha deg som venn når han er edru men sex når han er full og ikke bryr seg om følelsene hverken deg og hun dama han allerede er ilag med. 

Hadde kuttet ut dette opplegget pronto. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Drakan skrev:

... du burde ikke gjort noe med han, du viste han drev med noen andre. ;/ 
Uansett hva som skjer, så må du kutte kontakten, eller være ærlig om hva som skjedde med dama (ingen skal måte gå igjennom å bli såret på den måten). Han utnyttet deg, og han utnytter henne om det fortsetter. 

Ja, det var ufattelig naivt av meg, det skal jeg innrømme.. Men jeg oppfattet ikke det han drev med som så seriøst, mtp at han var så mye på meg også.. Og i alle fall når han da sier at han hadde oppfattet en kjemi han også, og at da tok han ikke feil. Da fremstiller han jo det hele som at han bare var usikker, men nå var på tanker om å satse meg meg. Også får jeg denne slengt i trynet. 

Jo, et par venninner av meg har sagt jeg bør si det til dama.. Men hva tjener jeg på det? Og hva hvis min venninne (som er søstra hans) blir sint på meg? Derfor jeg nesten er fristet til å snakke ut med henne, for å få en klarhet i hvor seriøst den styringen han har drevet med er, eller om han rett og slett har lurt meg fullstendig, og faktisk er i et seriøst forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

Det er dessverre åpenbart at han har brukt deg. Han ønsker ha deg som venn når han er edru men sex når han er full og ikke bryr seg om følelsene hverken deg og hun dama han allerede er ilag med. 

Hadde kuttet ut dette opplegget pronto. 

Ja, jeg tjener vel ingenting på å ha slike mennesker rundt meg. Men fortjener jeg ingen forklaring, ingen svar, og skal jeg virkelig gjøre det så enkelt som å bare kutte han da? Hva med meg, og mine følelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Drakan skrev:

Det er nettopp for din del du må være ærlig med henne. 

Dama hans? Hva får jeg ut av det, annet enn et helvete, og at jeg kanskje står igjen som den store, stygge ulven?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bør jeg da ikke snakke med han, ikke spørre han hva som skjer fremover, og hva faen han mente med å si de tingene å gjøre de tingene, om han allikevel ikke vil noe med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og bør jeg da ikke snakke med han, ikke spørre han hva som skjer fremover, og hva faen han mente med å si de tingene å gjøre de tingene, om han allikevel ikke vil noe med meg?

Hvorfor spørre han hva som skjer fremover? Det er vel opp til deg hva som skjer videre. Enten så holder du på vennskapet eller så bryter du kontaktet. Dette er ikke et valg han bør han for deg. Du vil vel ikke bli brukt igjen neste gang han er full?

Han mente ikke noe med det - han ville bare få seg no

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi han bruker deg. 
Ulver er flotte dyr, det fins ingen stygg ulv. Ting skjer og alle kan gjøre feil. Om du er ærlig om det, vil folk respektere deg, og du vil ha mer selvrespekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå i lengre tid hatt en fyr nært oppå meg, som jeg har vært usikker på. Møtte han på fest, men den gangen styret jeg med noen, så jeg tok ikke mer kontakt (selv om han var veldig på) han også styret visst med noen. Men på denne festen sa han at jeg var så herlig og pen, og at den som endte med meg, var verdens heldigste person. Så begynte det å gå til helvete med han jeg styret med, da tok jeg opp litt mer kontakt med han. Vi begynte å sende meldinger og snap hver dag. 

Jeg har hele veien vært veldig ærlig med alt jeg har opplevd, og at jeg har blitt mye såret og brukt. Dette har han sagt er så dårlig gjort, hatet dobbeltdating, at jeg fortjener så mye mer, osv. 

Så har han forsåvidt nevnt henne andre med et par anledninger, at han skal til henne osv. Men altså ikke fremstilt dette som noe alvorlig. Samtidig har han vært masse her, og flørtet med meg, og holdt kontakt hele veien, men allikevel ikke gjort noe over streken (annet enn at jeg har merket han har flørtet/vært interessert), men da altså vært en venn, ifl han. Gått fra å flørte, til å trykke litt inn at vi er venner, til å flørte igjen.

Nå i helgen var jeg veldig full, og han ringte meg, å lurte på hvor jeg var. Endte med at han ble med meg hjem på nach. Plutselig kikket han meg veldig i øynene., å kysset meg. Jeg strittet ikke i mot, og da sa han "så da var det en kjemi her da?" det bekreftet jeg, og da svarte han at 'da har jeg ikke tatt feil da, det var det jeg visste'. Så sa han også at han møtte meg og hu han styret med omtrendt samtidig, men at han ville ha meg og masse greier. Vi endte da i seng, hvor vi hadde sex, han kalte meg jenta si, lå å holdt rundt meg, å spurte om det var godt å ligge der, og om jeg følte meg trygg. 

Dagen etter hadde vi sex igjen på morgenen, så gikk vi å tok et bad. Etter badet, satte vi oss i stuen, og plutselig sa han at dette egentlig var litt dumt, fordi han drev jo på en måte å styra med hu andre, men at han håpet ikke dette ødela vennskapet våres. Jeg sitter selvfølgelig igjen og er fryktelig forvirret, såret, og lei meg. For å komplisere det meste, er jeg god venninne med søsteren hans. I dag har han sendt meg melding, med bare tull og småprat, jeg svarte bare ok, siden har jeg ikke hørt noe. 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal si, eller tenke. Jeg er veldig fristet til å spørre søsteren hans om han bare styrer med noen, eller hva greia er. Jeg mistenker nemlig at han aldeles ikke styret med hu andre, men er sammen med henne, og at han bare har brukt meg. Hva gjør jeg nå? :( jeg har jo da blitt glad i fyren, og jeg stolte på han..

Du høres ut for meg som et offer i offerrollen og som elsker og trives med det,, Sorry ass, null sympati, 

Anonymkode: afa84...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut for meg som et offer i offerrollen og som elsker og trives med det,, Sorry ass, null sympati, 

Det er forsåvidt greit at du mener jeg høres ut som et offer som elsker oppmerksomheten, men jeg er da ikke ute etter å spille et offer eller å få sympati, jeg er dypt fortvilet og lei meg, og har vel beklageligvis vært 'et enkelt bytte' når jeg først ble behandlet ræva og dumpet av en kar, så kom han på banen, å skulle trøste meg, da er det desverre ikke alltid like enkelt å få opp øynene for hva som er det beste å gjøre, før det er for sent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forsåvidt greit at du mener jeg høres ut som et offer som elsker oppmerksomheten, men jeg er da ikke ute etter å spille et offer eller å få sympati, jeg er dypt fortvilet og lei meg, og har vel beklageligvis vært 'et enkelt bytte' når jeg først ble behandlet ræva og dumpet av en kar, så kom han på banen, å skulle trøste meg, da er det desverre ikke alltid like enkelt å få opp øynene for hva som er det beste å gjøre, før det er for sent. 

Jeg skjønner du er fortvila.. men jeg mener du har lekt med ilden og vært klar over at du har gjort det..  fått vondt... å nå får du stå der med fingern under vann til det har gått over...   hadde det vært en fin kar ett langt forhold og at han stykk ut av det blå. Skulle jeg ha trøste deg litt eller no.. men jeg er ganske sikker på du innså på forhånd hva som kom til å skje her..   tar jeg heeeeelt feil er det jo bare å overse hva jeg sier.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner du er fortvila.. men jeg mener du har lekt med ilden og vært klar over at du har gjort det..  fått vondt... å nå får du stå der med fingern under vann til det har gått over...   hadde det vært en fin kar ett langt forhold og at han stykk ut av det blå. Skulle jeg ha trøste deg litt eller no.. men jeg er ganske sikker på du innså på forhånd hva som kom til å skje her..   tar jeg heeeeelt feil er det jo bare å overse hva jeg sier.. 

Neida, jeg har aldri påstått at jeg et feilfri og er et offer oppi dette, det er vel nesten mer syns på dama hans enn meg, men jeg føler meg allikevel lurt, og jeg stolte jo på han etter alle disse månedene, og jeg syns allikevel det er en trist og vond situasjon. Og jeg syns fremdeles det er dårlig gjort å utnytte meg på mitt svakeste punkt, å si alle disse tingene han vet jeg ville høre, jeg har snakket veldig mye med han ang de andre forholdene jeg har vært i, å føler det som er stort tillitsbrudd at han valgte å bruke denne infoen mot meg på denne måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, WubWub skrev:

Hvorfor spørre han hva som skjer fremover? Det er vel opp til deg hva som skjer videre. Enten så holder du på vennskapet eller så bryter du kontaktet. Dette er ikke et valg han bør han for deg. Du vil vel ikke bli brukt igjen neste gang han er full?

Han mente ikke noe med det - han ville bare få seg no

Jeg mente ikke å spørre han hva som skjer fremover fordi jeg ønsker noe med han fremover, men jeg er fryktelig spent på hva som er forklaringen hans på hvorfor han mente dette var greit, og hva han selv mener skal skje fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg skal ta dette opp med han, å spørre hvorfor han mente det var greit å lure meg til å tro at han mente noe mer med den kjemien og alt dette bullshitet. Tror ikke han angrer et sekund, han oppfører seg nå som om ingenting er galt, og at vi er så gode venner.. Tror ikke han angrer ovenfor dama heller, så er i grunn fristet til å fortelle, selv om jeg får litt dårlig samvittighet og, men får litt dårlig samvittighet av å holde det skjult også.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 31.1.2017 den 4.14, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tjener vel ingenting på å ha slike mennesker rundt meg. Men fortjener jeg ingen forklaring, ingen svar, og skal jeg virkelig gjøre det så enkelt som å bare kutte han da? Hva med meg, og mine følelser?

Men hvilken forklaring er det du tenker at du kan få?

For meg høres det ganske rett fram ut - han er en upålitelig type som liker å ha alle muligheter åpne, som liker å flørte og ha sex, men som ikke forstår/bryr seg om at den andre kanskje blir forvirret eller såret. Happy-go-lucky kalles det, han er intens og veldig hyggelig når han er "på", men han forplikter seg ikke til bare én dame. Sånn er enkelte mennesker, spesielt når de er umodne. Du kommer nok ikke til å få noen bedre forklaring enn det, og sjansen er stor for at han i så fall sier smigrende ting for å få deg på kroken igjen, slik at han fremdeles kan ha deg tilgjengelig for sex, flørt og kos. 

Legg det bak deg, og kom deg videre i livet uten å ta noe mer kontakt med ham. Av og til brenner vi oss på feil type, sånn er det bare. Ikke noe å overanalysere. Neste gang du møter noen er du blitt litt klokere og styrer unna fyrer som har flere på gang. Som ikke bare vil være venner som har sex, men som er tydelige på at de vil ha noe ordentlig og eksklusivt. :) 

Anonymkode: a87a8...fbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts, fremstår som følelsesmessig offer i sitt innlegg.

Hun trengte en løpegutt for å føle seg bedre når hun var ruset.

Slik sett så virker som begge utnytter hverandre til å få det de vil ha der og da.

Anonymkode: 2ec79...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2017 den 3.50, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje jeg skal ta dette opp med han, å spørre hvorfor han mente det var greit å lure meg til å tro at han mente noe mer med den kjemien og alt dette bullshitet. Tror ikke han angrer et sekund, han oppfører seg nå som om ingenting er galt, og at vi er så gode venner.. Tror ikke han angrer ovenfor dama heller, så er i grunn fristet til å fortelle, selv om jeg får litt dårlig samvittighet og, men får litt dårlig samvittighet av å holde det skjult også.. 

Håper du sier ifra TS. 
Du vil få langt bedre samvittighet, og han blir avslørt for den han er. Kanskje han har gjort det med flere jenter også. Sånne fyrer utnytter jenter som liker dem. Har opplevd en sånn selv. Kun ute etter sex når han vil det. :/ 
Leker med følelsene dine, og du tenker "men han bryr seg jo om meg", men faktumet er, han gjør ikke det. Du har sett det selv nå, og usikkerheten du føler er fordi han virker så hyggelig. Og du liker han. Det er forståelig. Han utnytter følelsene dine, og han er sikkert sånn "hun sier ikke noe, hun liker meg for mye" i tankene sine. Håper du ikke lar han manipulere av han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...