AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Har kjøpt cider på butikken, og fant ut at jeg egentlig ikke har lyst på det allikevel. Er det mulig å bytte det inn igjen på butikken mot kvittering, og å få pengene tilbake? Det er sånne vanlige bokser. Husker en gang da jeg hadde kjøpt feil sprit, da fikk jeg ikke bytte det, men dama på polet sa at det hadde gått greit om det hadde vært vin. Bare ikke sprit. Anonymkode: d3ebe...655
media Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Hvis jeg husker riktig så har du i følge forbrukerkjøpsloven hverken bytte eller returrett på varer kjøpt over disk. Mange butikker bytter ting likevel, men mat/drikkevarer er ofte ikke inkludert i disse ordningene pgå. hygiene. Men hvis du spør fint, er hyggelig og ydmyk, så kanskje du får lov likevel. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 11 timer siden, media skrev: Hvis jeg husker riktig så har du i følge forbrukerkjøpsloven hverken bytte eller returrett på varer kjøpt over disk. Mange butikker bytter ting likevel, men mat/drikkevarer er ofte ikke inkludert i disse ordningene pgå. hygiene. Men hvis du spør fint, er hyggelig og ydmyk, så kanskje du får lov likevel. Lykke til Tusen takk for svar Anonymkode: d3ebe...655 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Hvis noen skulle lure ved en senere anledning: Dette var ikke noe problem, de butikkansatte stussa litt men tok imot sekseren med cider og ga meg pengene igjen. Anonymkode: d3ebe...655 1
Ananas. Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen skulle lure ved en senere anledning: Dette var ikke noe problem, de butikkansatte stussa litt men tok imot sekseren med cider og ga meg pengene igjen. Anonymkode: d3ebe...655 Ikke så rart de stusser, det er som oftest bare skjenkekontrollen som leverer tilbake alkohol 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, Ananas. skrev: Ikke så rart de stusser, det er som oftest bare skjenkekontrollen som leverer tilbake alkohol Haha ja skjønner at de stusser men så ikke poenget med å ha noe liggende som jeg ikke vil ha, og som koster penger jeg trenger. Anonymkode: d3ebe...655 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 Takk for at du sa fra om at det fungerte. Greit å vite Anonymkode: 38ded...645 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du sa fra om at det fungerte. Greit å vite Anonymkode: 38ded...645 Bare hyggelig Anonymkode: d3ebe...655 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen skulle lure ved en senere anledning: Dette var ikke noe problem, de butikkansatte stussa litt men tok imot sekseren med cider og ga meg pengene igjen. Anonymkode: d3ebe...655 Så fint at det løste seg. Anonymkode: 743a6...b5a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå