Gå til innhold

Har du en hårfargepreferanse når det gjelder det motsatte kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si farge og hvorfor :) 

Anonymkode: 3aa9c...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blond. Vet ikke helt hvorfor egentlig men faller oftere for menn med blondt hår og blå øyne, høye og sterke i kroppen når det kommer til utseende, men unntak fra regelen finnes selvsagt. :)

Anonymkode: f7dfc...8f7

Skrevet

Brunt hår og brune øyne. Synes bare det er ekstremt hot!

Anonymkode: ec51c...72d

Skrevet

uansett farge, helst ikke blond, liker rødlig (deilig rødt mørkt hår). 
Liker ikke fyrer uten hår så... det er det. ._. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blond. Vet ikke helt hvorfor egentlig men faller oftere for menn med blondt hår og blå øyne, høye og sterke i kroppen når det kommer til utseende, men unntak fra regelen finnes selvsagt. :)

77ef482ac3b9d0e706b9d99a0cd98896.jpg

• Liker 1
Skrevet

Finner kun mennesker med mørkt går attraktive. Vet ikke hvorfor, men tror de blir penere og ser "sunnere" ut av det.

Anonymkode: d9249...755

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finner kun mennesker med mørkt går attraktive. Vet ikke hvorfor, men tror de blir penere og ser "sunnere" ut av det.

Går=hår

Skrevet

Egentlig ikke, få preferanser der.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg har lagt merke til at de fleste menn foretrekker det motsatte av hva sin mor er. Så jeg foretrekker blond.

Skrevet

Ser en trend, men det eneste jeg ikke er så fan av er tilnærmet svart farge.

Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg har lagt merke til at de fleste menn foretrekker det motsatte av hva sin mor er. Så jeg foretrekker blond.

Du verden! Det kan faktisk stemme :fnise:

Anonymkode: bda5d...772

Skrevet

Liker mørkhårede menn best, men er ikke noe som opptar meg særlig. Men blond blond er ikke helt min greie.

• Liker 1
Skrevet

Hårfarge bryr jeg svært lite om. Pene menn i alle farger :)

Skrevet

Elsker min blonde mann med nydelige blå øyne, synes bare det er så unikt, kanskje fordi det er så mange mørke mennesker i verden 😝 Han er som en viking. Liker det spesielt når det nesten blir hvit stripet om sommeren pga solen 😮 Har mørkt hår og brune øyne selv..

Anonymkode: 16efd...8d9

• Liker 1
Skrevet

Mørkt hår. Og det har kjæresten min, når han har kort hår :) Han er egentlig blond, men han skinner seg nesten, så...

Alltid foretrukket mørkt hår! Gjerne mørkebrunt! :)

Anonymkode: 24dda...65b

Gjest Overrasket
Skrevet

Generelt er jeg nok veeeeldig svak for brunetter, derimot når jeg treffer en rødhåret eller blond kvinne som jeg synes er vakker liker jeg henne som regel ekstra godt av en eller annen grunn.  

Skrevet

Jeg er svak for svart hår og gjerne den berømte pulesveisen. Bør også ha hår til skulderlengde.

Skrevet

Liker mørkt hår best. Vet ikke om det er fordi jeg har mørkt hår selv. Men alle menn, som jeg har vært sammen med, hvor jeg har møtt moren. Så har moren mørkt hår, og det har jeg og. Så vet ikke helt om den teorien stemmer.

Anonymkode: 3cd87...33a

Skrevet

Bold and beautiful:fnise:

Anonymkode: 338de...fc9

Skrevet

Fordi det er flest mørke folk i verden med brune øyne og svart hår så vil vel de blåøyde og de med blondt og rødt hår dø ut med tiden ? Rødt hår er verdens mest sjeldneste hårfarge og jeg synes mørk gyllen rødt er den vakreste hårfargen som finnest. !

Anonymkode: 62cec...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...