Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er mineralsminke, og hva er det godt for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mineralsminke er sminke som kun består av knuste mineraler. Sminken er i pudderform.

Hva det er godt for? Tja, kan jo si hvorfor JEG bruker det: Synes det ser naturlig ut, slipper den "maske"følelsen jeg får med vanlig makeupkrem, mineralsminke dekker uten at det ser dekkende ut, jevner ut hudtonen på en naturlig måte og gir glød. Samtidig synes jeg at det er en bonus at den ikke inneholder alskens lugubre tilsetninger, som silikon, parfyme osv. I tillegg er det fort og enkelt når man har lært teknikken, og sminken holder lenge, lenge. Er og litt plaget av uren hud, men dette har bedret seg siden jeg begynte med mineralsminke, pga at den ikke tetter igjen porene.

Hvis du søker her på forumet, på mineralsminke eller ID eller Bare Escentuals finner du nok mye mer info!

Skrevet

*Sitter godt

*kjennes ikke på huden

*irriterer ikke tørr hud

*du kan få et transparent eller et mer dekkende resultat alt etter hva du foretrekker.

Kjente merker: ID Bare Escentuals, Jane Iredale, GloMinerals.

Skrevet

Dette høres jo ut som et vidunder. Jeg sliter med tørr/sensitiv hud og tåler ingen foundations. Kanskje noe for meg?

Skrevet
Dette høres jo ut som et vidunder. Jeg sliter med tørr/sensitiv hud og tåler ingen foundations. Kanskje noe for meg?

Jeg digger ID BE, men akkurat for tiden er huden min for tørr selv for denne; det ser nesten ut som om jeg sminker sandpapir, til tross for rik fuktighetskrem og peeling med jevne mellomrom. Men gå til en hudpleier som fører MD Formulations, og be om å bli sminket med Bare Escentuals, så kan du se etter noen timer hvordan du reagerer.

Skrevet

Bestilte denne jeg også.

Fikk den i går.

Likte den!!! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...