AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Noen som har gode råd å komme med? Alt fra produkter til rutiner. Har slitt med uren hud og kviser siden jeg var 13-14 år, og er nå 17. Har kviser på panna, rundt nesen, rundt munnen og på haken - altså, i midten av fjeset. Startet på haken, og har vokst oppover. Bruker the body shop tea tree oil ansiktsrens, clear start (dermalogica) nattkrem og basiron 5%. Ser litt bedring når jeg er flink med rutinene og vasker hver kveld/morgen, men det blir aldri helt bra, slik jeg skulle ønske. Sliter også med røde pigmentflekker etter enhver kvise. Sminke påvirker ikke huden, bruker det sjeldent og vasker det av med kokosnøttolje. Drikker mye vann. Anonymkode: ac198...e4d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Jeg slet med akkurat det samme fra jeg var 13-20 år. Prøvde det meste uten hell. Gikk til lege og det var redningen for huden min. Ble helt kvisefri etter kur jeg fikk fra hudlege (ble henvist fra fastlege til hudlege). Anbefaler deg virkelig å gå til legen. Anonymkode: a0991...647
Meadow Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Det som hjalp meg da jeg var 17 og så helt forferdelig ut, var å begynne på p-piller. ☺
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Jeg begynte på p pillen diane og etter noen mnd var jeg nesten kvisefri, bortsett fra en del arr som heldigvis har blitt lysere med tiden. Ellers er basiron veldig effektivt! Men til advarsel: jeg gikk opp mange kg kort tid etter jeg begynte på Diane, men jeg vil heller ha litt mere kjøtt på kroppen enn å være full av kviser😊 Lykke til! Anonymkode: a7a47...c33
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Rens morgen og kveld, dropp sminke (evt bytt sminkemerke) ikke ta deg i ansiktet og skift putetrekk ofte Anonymkode: 80f2b...75f
Audrey Hepburn Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Ville ikke hatt kokosolje i ansiktet, det tetter porene. Bruk heller en oljerens som er laget for huden. Har du prøvd kjemisk peeling? Har hørt en fra Guinot skal være bra, men litt dyr.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Be om henvisning til hudlege og be denne vurdere om du kanskje burde hatt en kur med Isotretinoin. Eneste som funker hvis du har alvorlige problemer med kviser og acne. Anonymkode: 7aa5d...3f3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 3 minutter siden, Audrey Hepburn skrev: Ville ikke hatt kokosolje i ansiktet, det tetter porene. Bruk heller en oljerens som er laget for huden. Har du prøvd kjemisk peeling? Har hørt en fra Guinot skal være bra, men litt dyr. Er du sikker? Jeg bruker ren olje i ansiktet etter å ha fått ett tips da jeg sliter med tørr hud og huden min har aldri sett bedre ut. Har brukt det over ett år nå. Anonymkode: 1fe16...f87
Audrey Hepburn Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker? Jeg bruker ren olje i ansiktet etter å ha fått ett tips da jeg sliter med tørr hud og huden min har aldri sett bedre ut. Har brukt det over ett år nå. Anonymkode: 1fe16...f87 Alle hudtyper er jo forskjellige, men den kan det for mange i hvert fall. Hvis du ikke merker noe, er det sikkert greit. Er fan av olje jeg og altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå