AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #21 Skrevet 2. februar 2017 På 31.1.2017 den 1.27, Derpderp skrev: Humøret mitt endrer seg bare dagen før jeg får mensen, det er nemlig eneste dagen i måneden jeg synes barn er ok å ha rundt meg. Kan til og med synes de er søte. Som regel opplever jeg bare at det der med mensen blir brukt som en hersketeknikk. Om jeg har en dårlig dag eller er sur har det sannsynligvis ingenting å gjøre med mensen, og om jeg kommer med et veloverveid argument kan det ikke feies bort med at uenigheten skyldes mensen. Jeg også! Den siste uka har jeg vært sånn "åh, kanskje jeg skulle prøvd å bli gravid, det ser jo så koselig ut med barn" selvom jeg egentlig vet at jeg ikke vil ha barn før om mange år. Så kommer mensen, så får jeg en oppvåkning "ÅÅÅÅJA, nei, glem det der med barn egentlig!" Enig i at det er en hersketeknikk, det er så lett å dra frem, selv om det er et reelt problem mange kvinner sliter med. Jeg blir skikkelig sur og deprimert i dagene før mensen. Skikkelig eksistensiell krise hver måned "Hva er meningen med livet" typ diskusjoner med meg selv. Det er så dritt. Anonymkode: c29c6...556
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #22 Skrevet 2. februar 2017 Trist å høre om mange dårlige erfaringer , selv liker jeg sex også under mensen. Grisete vil vel noen si men er jo bare blod da. Har til dags dato ikke opplevd noen som ikke vil, snarere tvert imot så virker det som om dette er så tabu belagt at det tenner,haha Anonymkode: 6c9b7...7c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå