AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Det er en jeg har hatt et godt øye til lenge. Nå har han likt et bilde på min instagram konto etter at jeg tagget han på det. Og jeg likte et bilde på hans konto. Hva gjør jeg nå? Vil ikke skremme han bort heller...... Anonymkode: 213c3...cfe
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 4 minutter siden, Bergtatt skrev: Treffer du ham fysisk? Nei, Hadde litt kontakt tidligere på nett. Anonymkode: 213c3...cfe
Bergtatt Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Hva med å kommentere bilder på en slik måte at han må respondere? Hvis han er interessert så vil han prøve å opprettholde en samtale. Komplementer er jo en måte å vise en interesse.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 3 minutter siden, Bergtatt skrev: Hva med å kommentere bilder på en slik måte at han må respondere? Hvis han er interessert så vil han prøve å opprettholde en samtale. Komplementer er jo en måte å vise en interesse. På hans feed? Der er det såvidt han skriver noe som helst. Men ja, hva skriver jeg da under bilder uten å virke helt desperat? Eller pm? Syns det er for tidlig med pm. Anonymkode: 213c3...cfe
Bergtatt Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hans feed? Der er det såvidt han skriver noe som helst. Men ja, hva skriver jeg da under bilder uten å virke helt desperat? Eller pm? Syns det er for tidlig med pm. Anonymkode: 213c3...cfe På bilder han legger ut f.eks. Hvis han legger ut et kult bilde så kan du sende ham en pm hvor du snakker om bildet. Eller hvis han liker en aktivitet poster han kanskje mange bilder om det, og alle liker jo å snakke om favorittsysselen sin. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 11 timer siden, Bergtatt skrev: På bilder han legger ut f.eks. Hvis han legger ut et kult bilde så kan du sende ham en pm hvor du snakker om bildet. Eller hvis han liker en aktivitet poster han kanskje mange bilder om det, og alle liker jo å snakke om favorittsysselen sin. Nå har han plutselig kommentert det jeg skrev under bildet min konto, som han likte i forgårs. Jeg har svart pluss kommentert et bilde hos han. Hva nå? Har ikke sendt pm enda syns det er for tidlig. Jeg er så nervøs! Anonymkode: 213c3...cfe
Bergtatt Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har han plutselig kommentert det jeg skrev under bildet min konto, som han likte i forgårs. Jeg har svart pluss kommentert et bilde hos han. Hva nå? Har ikke sendt pm enda syns det er for tidlig. Jeg er så nervøs! Anonymkode: 213c3...cfe Vente å se om du får respons. Jo mer du og han kommenterer jo mer vil han tenke på deg.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 8 minutter siden, Bergtatt skrev: Vente å se om du får respons. Jo mer du og han kommenterer jo mer vil han tenke på deg. Takk så mye for gode råd! Anonymkode: 213c3...cfe
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 Hvor lenge må jeg vente før jeg må avskrive han eller sende en ny melding / like flere bilder? Han har ikke tatt kontakt. Anonymkode: 213c3...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå