AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jøss, zappet over TV Norge og tilfeldigvis var det plutselig nakne mennesker på skjermen som vandret rundt og spiste snakket og liksom var "helt naturlige" - nakne hele tiden! Er sjokkert. Hvordan kan de vise seg med liten tiss/penis og små pupper som peker rett nedover foran en hel veden??!! Foreldre, naboer, venner, fiender, kolleger, alle kan jo se de nakne! Det er helt krise...hvordan er det mulig??!! I am Shocked! Anonymkode: 3b199...9f3
Torden Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Verre med hun som hadde brystvorter som pekte rett oppover. Er det noe kirurgene gjør med vilje fordi puppene skal se normale ut om 20 år? 1
L'amie Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Enig i at det var et merkelig program. Ikke hadde det noe innhold heller. Tydelig at de har tenkt at nakenhet selger. Og du? Jeg syns det er ufint å kommentere andres kropp og utseende på den måten. 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 45 minutter siden, L'amie skrev: Enig i at det var et merkelig program. Ikke hadde det noe innhold heller. Tydelig at de har tenkt at nakenhet selger. Og du? Jeg syns det er ufint å kommentere andres kropp og utseende på den måten. Så beklager omtalen da men sa jo ikke noe om hvorvidt det er bra eller ikke med "liten/stor/nedover/oppover", bare beskrev hva jeg rystet så på skjermen. Jeg ser ikke mye på TV og ble faktisk lettere sjokkert - og ganske brydd og flau på deltakernes vegne. Kanskje de ikke har tenkt over konsekvensene. Anonymkode: 3b199...9f3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, Torden skrev: Verre med hun som hadde brystvorter som pekte rett oppover. Er det noe kirurgene gjør med vilje fordi puppene skal se normale ut om 20 år? Jeg tenkte at den kirurgen hadde laget et ganske kunstig resultat! Anonymkode: 3b199...9f3 2
Jacklost Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 Såpass må man tåle når man velger å klikke over på TVNorge av alle ting. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 2 timer siden, Jacklost skrev: Såpass må man tåle når man velger å klikke over på TVNorge av alle ting. Hva mener du? TVNorge er bedre enn TV2, for eksempel. Anonymkode: 13a6b...31b
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 Går dette midt i middagstider? Sånn siden jeg skal ha wienerpølser til middag idag. 1
Silfen Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 2 minutter siden, Aamu skrev: Går dette midt i middagstider? Sånn siden jeg skal ha wienerpølser til middag idag. Tenner du litt da kanskje, når du har tennene i en lang, saftig wiener?
Aamu Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Tenner du litt da kanskje, når du har tennene i en lang, saftig wiener?
LetsPlay Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss, zappet over TV Norge og tilfeldigvis var det plutselig nakne mennesker på skjermen som vandret rundt og spiste snakket og liksom var "helt naturlige" - nakne hele tiden! Er sjokkert. Hvordan kan de vise seg med liten tiss/penis og små pupper som peker rett nedover foran en hel veden??!! Foreldre, naboer, venner, fiender, kolleger, alle kan jo se de nakne! Det er helt krise...hvordan er det mulig??!! I am Shocked! Anonymkode: 3b199...9f3 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg er bare sjokkert over at du er sjokkert over dette programmet. Jeg er ganske så likegyldig til disse programmene og sist jeg ble "sjokkert" over et program var paradise hotel som i mine øyne er søppeltv på sitt værste. Endret 31. januar 2017 av LetsPlay
lillemy02 Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Men er du sjokkert over nakenhet???? Det er jo det mest naturlige tingen i verden. Ja og liten tiss (ikke erigert) er jo SLI den ser ut. Synes programmet er fantastisk det er så mye fokus på sex hele tiden, at det virker som om unge i dag glemmer at man kan faktisk være nakene uten å bære sexuelr opphisset hele tiden !! 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 Man får vel egentlig ikke sett noe særlig nakenhet da ? Det aller meste blir vel sladdet, og hva er egentlig poenget med å se på dette programmet da? Anonymkode: 8cbe7...506
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Fru Uperfekt Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 3 timer siden, Aamu skrev: Går dette midt i middagstider? Sånn siden jeg skal ha wienerpølser til middag idag. 😂
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Ser ikke problemet. Dersom man ser bortfra hygienen så kunne folk valgt å gå nakne for alt jeg brydde meg. Men nå er det greit at de kjønnsbakteriene sitter gjemt under buksa når folk er ute og handler mat, da Anonymkode: 4630b...f52
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 På 1/31/2017 den 12.17, AnonymBruker skrev: Hva mener du? TVNorge er bedre enn TV2, for eksempel. Anonymkode: 13a6b...31b Herregud, man kan ikke skru på TVNorge uten at det hopper klarsynte frem fra busker og kratt, og nå også nakne mennesker. Går det an å avinstallere en tv-kanal? Anonymkode: 8ca08...852 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå