Gå til innhold

Mannen får ikke skifte bleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Synes dere det er galt av meg og ikke la mannen min skifte bleie på datteren vår?
Dette har blitt et stort problem i forholdet, han blir bare sur og lager krangling av hele greia og vi klarer aldri og bli enig om dette.
Selv om han er pappaen så syntes jeg selv at han burde respektere meg når jeg syntes det er ekkelt at han skal skifte bleie når det er en jente og han er en mann. Hva syntes dere?

Anonymkode: fc55d...e0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest GoldenLioness
Skrevet (endret)

Dette kan ikke være et seriøst innlegg???

Om det er det så bør du oppsøke hjelp. Mener du virkelig at om dere hadde hatt en sønn så kunne kun far skiftet bleie fordi det er en gutt?

Endret av GoldenLioness
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:sjokkbla:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Hvorfor skal du gjøre det om til noe ekkelt, og hvorfor mener du at du skal kunne kreve respekt for det der? Skal du få lov til å skifte bleie på din eventuelle sønn da? Eller må mannen din gjøre det da for ellers er det "ekkelt"? Nei vet du hva

• Liker 24
Skrevet

Ja, det er galt. Hadde min kjæreste gjort det samme som deg hadde hun ikke lenger vært min kjæreste. 

• Liker 45
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette rart?? vil du utdype det litt? forstår ikke hva som er galt med at en mann skifter på en jentunge?

Anonymkode: 6d90b...3a0

Rett ut så syntes jeg bare det er ekkelt at han skal se kjønnsorganet... Jeg vet ikke.. Mannfolk er svin, far eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Her i hus er det mannen som ikke vil skifte bleie. han synes det føles feil å tørke bæsj nedentil på jentungen, og jeg skjønner han godt jeg. så jeg forstår deg skikkelig! trist at han skal bli så sur da...

Anonymkode: 6d90b...3a0

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Synes dere det er galt av meg og ikke la mannen min skifte bleie på datteren vår?
Dette har blitt et stort problem i forholdet, han blir bare sur og lager krangling av hele greia og vi klarer aldri og bli enig om dette.
Selv om han er pappaen så syntes jeg selv at han burde respektere meg når jeg syntes det er ekkelt at han skal skifte bleie når det er en jente og han er en mann. Hva syntes dere?

Tenker at det er litt unaturlig at en mann skal skifte bleier på barn, og synes det er unaturlig at en mann (far) skal bade eller dusje med barn! Menn er jo historisk sett de som dreper og voldtar.

Anonymkode: bb612...f59

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rosewood skrev:

Hvorfor skal du gjøre det om til noe ekkelt, og hvorfor mener du at du skal kunne kreve respekt for det der? Skal du få lov til å skifte bleie på din eventuelle sønn da? Eller må mannen din gjøre det da for ellers er det "ekkelt"? Nei vet du hva

Liker bare ikke tanken på at han skal se hennes private deler.. Er det så vanskelig å fatte... En mann har ingenting der å gjøre, skjønner ikke hvorfor han blir så sur engang når han tilogmed slipper å skifte bleie. Han burde se på det som et +, fleste mannfolka prøver jo å unngå det anyways.

Gjest GoldenLioness
Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rett ut så syntes jeg bare det er ekkelt at han skal se kjønnsorganet... Jeg vet ikke.. Mannfolk er svin, far eller ikke.

Ble du misbrukt når du var liten? 

Ikke får å være stygg eller noe, men måten du skriver på så virker det som om du projiserer egne følelser til mannen til ditt eget barn. Du sier indirekte ut at du mistenker han for incest/pedofili. 

Endret av GoldenLioness
Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Du er gæren. Jeg håper du tuller nå. Mistenker du din egen mann for pedofili?? Skjønner godt at han blir pissesur. 

Nei tror ikke han er det, er bare tanken som er ekkel for meg.

Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er litt unaturlig at en mann skal skifte bleier på barn, og synes det er unaturlig at en mann (far) skal bade eller dusje med barn! Menn er jo historisk sett de som dreper og voldtar.

Anonymkode: bb612...f59

Herregud. Stakkars mannen din

Endret av Nori
  • Liker 26
Skrevet

Fy flate så sint jeg hadde blitt om jeg hadde blitt mistenkeliggjort på den måten som du nå gjør. Å gjøre noe sånt til en skummel og seksualisert greie, når han er barnets far... Det hadde vært slutten på forholdet for mitt vedkommende ihvertfall, stoler du overhode ikke på din mann?

• Liker 35
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei tror ikke han er det, er bare tanken som er ekkel for meg.

Du trenger psykolog

• Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, GoldenLioness skrev:

Ble du misbrukt når du var liten? 

Ikke får å være stygg eller noe, men måten du skriver på så virker det som om du prosjekterer egne følelser til mannen til ditt eget barn. Du sier indirekte ut at du mistenker han for incest/pedofili. 

Jeg tror ikke han er pedofil, det er helt sant. Jeg syntes bare tanken rundt det er ekkel. Finnes ikke noe bedre måte å forklare

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...