Gå til innhold

Har så lyst på kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Javel? Kan du selv være. 

Jeg både har og er en kjempe pikk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg både har og er en kjempe pikk

JaOK. Er det noen mening med innleggene dine, eller hva er poenget med å sitere et innlegg og bare svare pikk?

• Liker 1
Skrevet

JaOK. Er det noen mening med innleggene dine, eller hva er poenget med å sitere et innlegg og bare svare pikk?

Jeg følte for det. Har du noe imot det?

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg følte for det. Har du noe imot det?

Tja, dumme og meningsløse innlegg forsøpler jo forumet litt da. Men da vet jeg til neste gang at du bare skriver noe helt random som ikke har noe med saken å gjøre, så da kan jeg bare overse innleggene dine fremover. 

• Liker 2
Skrevet

Tja, dumme og meningsløse innlegg forsøpler jo forumet litt da. Men da vet jeg til neste gang at du bare skriver noe helt random som ikke har noe med saken å gjøre, så da kan jeg bare overse innleggene dine fremover. 

Herregud.

Skrevet
På 1. februar 2017 den 21.34, Gorgonzola skrev:

Feil forum :opplyser: 

Feil forum :opplyser:

Lykke til på andre fora. :tommelopp: 

Feil forum for hva da, egentlig? 

Anonymkode: dbf2e...099

Skrevet

Det er en forskjell på å være bifil og biseksuell.

Anonymkode: b34a4...86e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en forskjell på å være bifil og biseksuell.

Anonymkode: b34a4...86e

Hva med homoseksuell og homofil? Kan man være heterofil og homoseksuell? Eller bifil og heteroseksuell? 

Anonymkode: dbf2e...099

• 3 uker senere...
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Jeg har hatt sex med par hvor mann/mann-leken har vært en stor del av det. Det var spennende og opphissende, og jeg har vel fått dekket litt av forskertrangen. Dersom du jar veldig lust, vil jeg anbefale deg å prøve. Det er ikke vanskelig å finne en kandidar, men jeg vil råde deg til å ta smittefaren på alvor.

Endret av Alterego666
Skrevet
19 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har hatt sex med par hvor mann/mann-leken har vært en stor del av det. Det var spennende og opphissende, og jeg har vel fått dekket litt av forskertrangen. Dersom du jar veldig lust, vil jeg anbefale deg å prøve. Det er ikke vanskelig å finne en kandidar, men jeg vil råde deg til å ta smittefaren på alvor.

Så heldig du er.. Min største drøm er trekant mmk der også mennene skal utforske hverandre.. 

Anonymkode: 3bab6...fb5

Gjest Alterego666
Skrevet

Det var en minnerik opplevelse for alle. Kvinnen kvitret lykkelig der hun tok ansvar for egne behov mens mennene hadde seg.

Skrevet
På Monday, January 30, 2017 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Er mann selv, men har så lyst å prøve ut med en annen mann. Tenker mye på det, hvordan det føles å gape over en penis for første gang, smake, få spruten i munnen, svelge alt sammen. Lurer også på hvordan det er å bli pult i rompa. Hvorfor i h****** blir jeg så kåt av dette?

Jeg syns jo jenter er finere å se på, men kuk gjør meg helt vill av begjær.. Jeg er jo faktisk ikke homo, det er bare det seksuelle ved det..

Det er vel ikke noen skam i å ha disse fantasiene (?), men jeg tror ikke jeg tør å prøve dem ut. Det føles skummelt.

Anonymkode: 21376...4b2

"If it looks like a duck, walks like a duck, quacks like a duck, its probably a duck".  #gay

Ikke at det er noe galt med det, men aldri hørt en heterofil man ha lyst på en K..

Anonymkode: af62e...b00

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det var en minnerik opplevelse for alle. Kvinnen kvitret lykkelig der hun tok ansvar for egne behov mens mennene hadde seg.

Det vil jeg tro.. Var du i forhold med kcinnen i trekanten eller var du den "fremende"? 

Ønsker du å snakje under privat mld? 

Anonymkode: 3bab6...fb5

Gjest Alterego666
Skrevet

Bare send mld. Jeg var én av kvinnens elskere. Han en annen.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig? At heterofile menn går rundt og fantaserer om andre menn?

AnonymBruker
Skrevet
På Monday, February 20, 2017 den 21.44, Alterego666 skrev:

Hvordan var opplevelsen, fikk du bedre orgasme av det?

Anonymkode: 26003...518

Gjest Alterego666
Skrevet
På 20.2.2017 den 21.52, AnonymBruker skrev:

"If it looks like a duck, walks like a duck, quacks like a duck, its probably a duck".  #gay

Ikke at det er noe galt med det, men aldri hørt en heterofil man ha lyst på en K..

For noe tøys! Mange 100% hetero menn kan ha seg med menn uten at de noensinne forelsker seg i en mann. 

For min del har dette kun med nytelse og ingenting med forelskelse å gjøre.

Skrevet
På 30.1.2017 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Er mann selv, men har så lyst å prøve ut med en annen mann. Tenker mye på det, hvordan det føles å gape over en penis for første gang, smake, få spruten i munnen, svelge alt sammen. Lurer også på hvordan det er å bli pult i rompa. Hvorfor i h****** blir jeg så kåt av dette?

Jeg syns jo jenter er finere å se på, men kuk gjør meg helt vill av begjær.. Jeg er jo faktisk ikke homo, det er bare det seksuelle ved det..

Det er vel ikke noen skam i å ha disse fantasiene (?), men jeg tror ikke jeg tør å prøve dem ut. Det føles skummelt.

Anonymkode: 21376...4b2

Du får ta en tur ned på London da vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...