AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Skal på date nr 2 med en jeg liker veldig godt. Vi ble kjent med hverandre for over et halvt år siden, men fikk god kontakt rundt juletider. Var på en kaffe date som gikk veldig bra, og lurer på litt tips til 2. Date! vi har ikke vert så mye med hverandre så kan ikke si jeg kjenner han så veldig godt, men ja, tar gjerne i mot tips! Anonymkode: c2bfa...5f8
meeeg9 Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Er det dy som inviterer ham? Inkluder ham i hobbiene dine, eller noen av interesser du har!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Gå en tur? Spise lunsj sammen? Middag? Eller noe annet dere begge liker å gjøre? Skal forsåvidt på en 2. date selv i kveld, hjemme hos han. Men jeg kjenner han litt fra før da, ingen ukjent mann. I tillegg er vi i 40-årene, og er nok litt mer avslappet i forhold til dating. Vi blir nok sikkert sittende å skravle tenker jeg, sånn som 1. date. Kan jo krysse fingrene for litt mer fysisk kontakt enn bare en klem (og nei, jeg mener ikke sex). Anonymkode: 2ff89...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå