Gå til innhold

Prøve analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg så usikker. Kjæresten har spurt om jeg er villig til å prøve analsex. Han har prøvd dette med tidligere kjæreste og han likte det. 

Analsex er for meg egentlig uaktuelt. Det er ikke naturlig at noe skal inn i det hullet. Er det i det hele tatt behagelig for jenter?? Samtidig tenker jeg at jeg kan vel ikke si at jeg ikke liker det når jeg ikke har prøvd? Men helt ærlig, det kan jo ikke være annet enn ubehagelig/vondt for jenta? Skjønner at menn liker det, men det er ikke de som får en diger penis inn i det lille hullet. 

Såå jeg er jo litt negativ til dette. Samt at jeg er redd for å ødelegge noe der bak. Burde man prøve likevel? Han tar det rolig. Og stopper med en gang jeg sier det. 

Setter pris på alle innspill og erfaringer :) 

Anonymkode: fc86f...87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker analsex, har noen av de kraftigste orgasmene mine da. 
Men det MÅ gjøres riktig, sakte, masse glidemiddel og man må begynne i det små (altså ikke penis med en gang) 

Det viktigste er: GOD TID!! ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Analsex er utrolig deilig, jeg har desidert de beste orgasmene og de mest intense seksuelle opplevelsene ved den typen sex. Anbefaler deg å kjøpe en analdusj sånn at du føler deg ren - og at du er ren. La han gi deg oralsex og bruke  en finger bak, utvid etterhvert med flere når du slapper av og du kjenner det er deilig. Kan være litt ubehagelig når du ikke er vant med det(mentale sperrer) men det kommer seg fort. Bruk god tid og masse glidemiddel.

Endret av SiNi
  • Liker 3
Skrevet

Hei.. Æ ønska også å prøve det.. Dama hvs veldig skeptisk tel det men gikk me på å prøve det.. Første gang synst ho det hva mest ubehagelig og uvant, men etterhvert som det ble prøvd fleire ganga begynte ho å nyte det meir å meir.. Endte  me analsex stort sett hver gang vi hadde sex og tilslutt hva det fleire ganga ble det kun analsex.. Ho hadde tidligere storte probleme me å få orgasme uten vibrator, men me analsex fikk ho orgasme hver gang uten vibrator.. 

Si ikkje at alle vil ha det som oss, men e kansje værd å prøve? En nytelse som hun aldri har hatt før ifølge min kjære

Anonymkode: b19f9...0ab

Skrevet

X'n min elsket analsex mens jeg hadde litt de samme meningene som deg på det området. Gikk likevel med på å prøve det etter mye om og men. De første gangene var det vondt og ubehagelig selv om han gjorde alt "riktig". Siden han likte det så godt forsøkte jeg meg etterhvert frem på egenhånd. Du kan tro jeg var overrasket første gang jeg fikk orgasme av det, og en kraftig en også! Etter å ha funnet ut for meg selv hva som funket for meg ble analsex bare godt. Kommer med en gang jeg får en pikk i rumpa nå:fnise: Det er kraftige orgasmer. Ved vanlig sex sliter jeg enormt med å få orgasme. Så det kan absolutt være verdt å prøve, men husk glidemiddel :) 

Anonymkode: cc41d...6b3

Skrevet

Jeg er litt overrasket. Jeg trodde de jentene som gikk med på dette gjorde det for mannen sin del, og faktisk ikke nøt det selv.  Jeg kan egentlig gjøre mye for mannen sin del, uten at jeg får noe ut av det, men ikke ting som gjør vondt eller er ubehagelig. Kanskje jeg prøver en gang da. Sier ikke det til han enda, da blir han for ivrig og bare går å venter på det :fnise: 

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg får mine aller beste orgasmer av analsex. Var som deg, trodde ikke jeg ønsket, helt til vi bare havnet der midt i akten en gang - spontant. Veldig uvant i starten, og jeg syns fremdeles det er vondt i starten hver gang, men plutselig kommer jeg over kneiken og det blir helt vanvittig deilig! Klitoris/vaginalorgasne kan ikke måle seg engang. Hos oss skjer analsex på midt initiativ 90 % av gangene :-)

Skrevet

... fyrer er noen ganger litt ivrig etter det stede. ._.
Vær sikker på at han ikke er for røff i alle fall om dere skal gjøre det.

Skrevet

Analsex er utrolig deilig. Jeg får de mest fantastiske orgasmer du kan tenke deg av analt samleie. Faktisk blir orgasmen så kraftig at det spruter suppebæsj ut av rumpa mi. At mannen min får spayet magen sin full av bæsj gjør oss ingenting. Setter bare en ekstra spiss på nytelsen for oss begge. Anbefales på det sterkeste ts!

Anonymkode: 1cb77...eb3

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker analsex! Har det ofte med kjæresten min. Har ikke noe i mot å prøve nye ting, så lenge det ikke går over grensa mi, så jeg var villig til å prøve fra starten av. Angrer ikke!

Anonymkode: 2d01d...d68

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Om begge har lyst, er analsex verdt et forsøk. Enig med mange over her at det gir sterke orgasmer. I tillegg er det, på tross av faren for lukt og gris og litt au nå og da,  en svært intim opplevelse som krever varsomhet og samarbeid.

Skrevet

Takk for flere svar:)

Jeg kunne sikkert klart å ha det litt ubehagelig i starten. Men.. Jeg tror jeg hadde vært utrolig stressa for bæsj, fis og lukt :sjenert:

Jo mer jeg tenker over dette, jo mindre vil jeg :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes det gjorde skikkelig vondt de første gangene, uansett hvor mye oppvarming jeg hadde. Siden samboeren veldig gjerne ville sa jeg meg villig til et forsøk til og leste meg opp på det. Jeg må konsentrere meg om noe annet når han går inn i meg. Oppvarmingen synes jeg er ubehagelig så den er nå et minimum, litt mens han sleiker eller fingrer meg, men ikke noe særlig. For meg funker det å være skikkelig kåt når vi begynner, til den grad at det nesten går for meg under forspillet. Når han skal trenge inn i meg bruker jeg en vibrator på meg selv og tar styringen til å begynne med. På denne måten kan jeg konsentrere meg om vibratoren og klarer bedre å slappe av. På denne måten får jeg veldig sterke orgasmer. Vil gjerne få det til uten vibratoren også, men det gjør fortsatt vondt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne sikkert klart å ha det litt ubehagelig i starten. Men.. Jeg tror jeg hadde vært utrolig stressa for bæsj, fis og lukt :sjenert:

https://www.kondomeriet.no/sok/?q=analdusj

så slipper du å bekymre deg for søl hvertfall.. de gangene vi har planlagt analsex, gjør jeg meg ren.. dog jeg klarer meg uten å kjøpe tilbehør for det ;) bruker bare dusjen, uten hode. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men jeg vurderer det ikke engang! :ler: Noen ting bare frister ikke...

Anonymkode: 900b5...51e

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. Vent til typen din får deg demonkåt og gjør noen fremstøt der bak, så skal vi nok se... ;) 

Gjest treningspike
Skrevet

Analsex er utrolig deilig. Blir nesten kåt bare av tanken. Men et tips hvis du synes det er ubehagelig kan være å skaffe en liten dildo ment for analen, så slipper du føle ubehag og være redd for at han kan skade noe med fingrene. Får som regel orgasme før han får hele kuken inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...