Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på hvorfor kvinnenennesker altid skal bjeffe og bitche til hverandre uansett hva det gjelder? Føler alle damer er sure megger som bare klager å lager drama til en hver tid for den minste ting. Her inne går det ikke ann å spørre om noe som helst uten at noen må bitche, ser det er mange enkle spørsmål som er helt vanlig og som er ingenting galt i å spørre om og kjerringer klarer faen meg å finne noe å hakke å klage over... Synes dette gjelder omtrent alt og ikke bare på forum.. Har kommet frem til at menn er mye mildere og klarer å faktisk snakke normalt til andre mennesker uten å være spydig. Synes mannfolk reagerer helt anderledes på ting og ser ting på en annen måte. Jeg skjemmes faktisk over å være kvinne når jeg ser at det er slik. Hvorfor er damer så jævla sure? Foretrekker helt ærlig mannfolk. Men det virkelige spørsmålet som jeg er ute etter er vell: HVORFOR ER DERE SURE MEGGER OG SVARER SOM NOEN SPYDIGE DRITTKJERRINGER TIL ALT?? For dere som er slik er vell klar over det antar jeg.. Liker dere bare ikke andre damer eller hva et det??

Anonymkode: 1b5c2...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

huffda:/

Endret av tolljball
Skrevet (endret)

dette var litt dumt?

Endret av tolljball
  • Liker 1
Skrevet

jeg er sur fordi jeg har mensen

Anonymkode: fe675...bf6

• Liker 3
Skrevet

PMS for alltid

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann selv, og har lurt på dette i mange år.

Følger med her for å se om det kommer noen svar.

Anonymkode: cecae...d7d

• Liker 1
Skrevet

TS må ha seriøse vrangforestillinger. Orker en gang ikke å bruke energi på å forklare hvorfor.

Anonymkode: cecae...d7d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sukk.. enda mer generalisering. Kan vi ikke akseptere at menn og kvinner er individer, og at det finnes hyggelige menn, sure menn, hyggelige kvinner, sure kvinner osv.? Det har lite med kjønn å gjøre. Regner kanskje med dette er tull? (Håper det :P)

Endret av Mummikopp
  • Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Kvinnfolk blir bare lett sur ;) 

De liker også å vise seg, men er som oftest de bitre kvinnfolka som er sånn. Mange hyggelige kvinner her inne også som svarer som voksne mennesker. Ikke bry deg om småjentene.

Skrevet

Tror egentlig TS har rett. er selv kvinne. men jeg hater kvinner fordi drama. så nå skal jeg bli mann. sorry ass du over :( 

• Liker 1
Skrevet

FEMINISME!!!! Hva faen feiler TS? Her er det faktisk KVINNER som gjør det meste av arbeidet i Norske hjem! OGSÅ kommer du her å forteller meg at MENN ER BEDRE? jeg er for at kvinner skal få lik lønn som menn! kvinner har slitt i flere hundre år av undertrykkelse! Hva er galt med dere?!

OG DU OVER, mensen har ingen verdens ting med hvem som er best å gjøre? JA hormonene i kroppen til noen gjør at de blir litt småsure, men dette er jo fakta! Det betyr jo ikke at vi skal gå rundt å bruke det i mot det motsatte kjønn. GUD!

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Mummikopp skrev:

Sukk.. enda mer generalisering. Kan vi ikke akseptere at menn og kvinner er individer, og at det finnes hyggelige menn, sure menn, hyggelige kvinner, sure kvinner osv.? Det har lite med kjønn å gjøre. Regner kanskje med dette er tull? (Håper det :P)

Nei sier bare det jeg ser og som jeg tror mange andre ser også bare at ingen vil inrømme dette. Tror helt ærlig at kjønn faktisk har noe å si, hvis ikke så ville vell ikke flertallet vært så høyt.

Skrevet

dette her syntes jeg altså ikke noe om. huffameg

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Mummikopp skrev:

virker for meg som at dette er seriøst... virkelig uhyggelig altså

Skrevet

Huffda. I hvilken tråd har vi vært slemme med deg nå da? 

(PS - det kalles kvinneguiden, finnes andre forum dersom man ikke liker medlemmene) 

Anonymkode: 1db78...d7d

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

FEMINISME!!!! Hva faen feiler TS? Her er det faktisk KVINNER som gjør det meste av arbeidet i Norske hjem! OGSÅ kommer du her å forteller meg at MENN ER BEDRE? jeg er for at kvinner skal få lik lønn som menn! kvinner har slitt i flere hundre år av undertrykkelse! Hva er galt med dere?!

OG DU OVER, mensen har ingen verdens ting med hvem som er best å gjøre? JA hormonene i kroppen til noen gjør at de blir litt småsure, men dette er jo fakta! Det betyr jo ikke at vi skal gå rundt å bruke det i mot det motsatte kjønn. GUD!

Ro deg ned du lille feminist.

Kvinner er kjent for å lage drama og være bitch (spesielt mot hverandre). Sånn er det bare. Menn sloss mer. 

Skrevet

Hva har skjedd nå da? For meg ser det ut som det er menn som står bak det meste av bitchingen som skjer her...:) 

Skrevet

Jeg er en av de som har vært her inne i alle år. Og i gamle dager, fantes det omtrent ikke menn her inne. Og det var heller omtrent ikke noe bitching. Var så mye koseligere her. Synes det største dramaet her inne blir laget av menn.

Og igjen det finnes både menn og kvinner som lager drama, og det er både menn og kvinner som kan være fornuftige og stabile.

Anonymkode: 2f218...e01

Skrevet

Hadde dette stemt hadde ikke både menn og kvinner søkt seg inn på nettopp ett kvinneforum. Enda en trolltråd fra en mann.

Anonymkode: 67132...d51

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Lurer på hvorfor kvinnenennesker altid skal bjeffe og bitche til hverandre uansett hva det gjelder? Føler alle damer er sure megger som bare klager å lager drama til en hver tid for den minste ting. Her inne går det ikke ann å spørre om noe som helst uten at noen må bitche, ser det er mange enkle spørsmål som er helt vanlig og som er ingenting galt i å spørre om og kjerringer klarer faen meg å finne noe å hakke å klage over... Synes dette gjelder omtrent alt og ikke bare på forum.. Har kommet frem til at menn er mye mildere og klarer å faktisk snakke normalt til andre mennesker uten å være spydig. Synes mannfolk reagerer helt anderledes på ting og ser ting på en annen måte. Jeg skjemmes faktisk over å være kvinne når jeg ser at det er slik. Hvorfor er damer så jævla sure? Foretrekker helt ærlig mannfolk. Men det virkelige spørsmålet som jeg er ute etter er vell: HVORFOR ER DERE SURE MEGGER OG SVARER SOM NOEN SPYDIGE DRITTKJERRINGER TIL ALT?? For dere som er slik er vell klar over det antar jeg.. Liker dere bare ikke andre damer eller hva et det??

Vel... du hjelper ikke akkurat på denne "stereo typen" du har laget med måten du "bitcher" over kvinner.
Er mange spydige menn også, så tror bare du er litt hårsår over samme kjønn. 

Jeg ser ingen forskjell på damer og menn, derimot, når kvinner er kjip mot noen, så merker man det mye bedre fordi de fleste damer er intelligent nok til å vite hvordan man sårer den andre. Fyrer pleier å sloss, så de pleier ikke ta seg tid til å spre rykter og slikt (selv om du finner fyrer som er slik også). Kvinner tenker kanskje "jeg skader ikke personen, så å gjøre dette er greit" når de er nedlatende. 

Problemet er ikke andre kvinner, men hvordan man oppfører seg med andre. 
Om man er fiendtlig, så er folk fiendtlig tilbake. Kvinner har en tendens til å merke oppførsel bedre. Og om du ikke liker henne, hvorfor skal hun like deg? Det handler om å behandle hverandre bra, så blir alle glad. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...