Gå til innhold

Hvilke ønsker har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen... Sitter her og tenker på hva man ønsker seg til bryllupet. Det er jo mye kjøkkenting da, og sengetøy og ting og tang. Men vi bor jo sammen og har det meste av det vi trenger (selv om vi kommer til å ønske oss mer proffe kjøkkenkniver,m.m). Hadde vært interessant å høre litt om hva dere der ute kommer til å skrive på deres ønskelister....

:gave::gave::gave::bryllup::gave::gave::gave:

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Uff.... sliter med samme problemet

Hva skal man ønske seg da egentlig? :(

Men vi har hinta fram om reisegave kort hos et byrå vi har valgt ut. Ønsker ihvertfall bryllupsreise. Vi har vært sammen i snart 8 år og har enda ikke hatt en utenlandstur sammen bortsett fra en harry tur da.

Si ifra om du kommer på noe lurt :P

Skrevet

Jeg ser på bryllupet som en bra mulighet til å ønske oss ting vi ikke har tatt oss råd til selv. For eksempel en kaffemaskin. Dessuten så ser jeg for meg at vi får byttet ut en del kopper og kar som vi har hatt siden studietiden. Jeg tror ikke det kommer til å bli vanskelig å finne noe å skrive på ønskelista.

Skrevet

Ja, vi kommer også til å ønske oss nye ting til kjøkkenet. Dessuten sparer vi på serviset Grey Pearl (http://www.villeroy-boch.com/index.php?id=455&C=NO&L=en&user_ocrprefix=4392), så vi skal ønske oss en del til det. (Hva synes dere om servisert mitt forresten?)

Tenkte også å ønske oss kaffakanne fra Stelton. Synes de er tøffe, og kjøkkenmaskin fra Kitchen Aid - stilige, men dyre.

Men på ønskelisten bør det jo være ting i alle prisklasser, så jeg synes bare det hadde vært greit å få noen tips til morsomme ting å ha på ønskelisten...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Grey Pearl er kjempefint. Det er forresten tilbud på det på Steen & Strøm nå. 25 % tror jeg.

Skrevet

Vi har funnet ut at vi trenger en del større ting til huset, det meste av småting har vi allerede etter en del år sammen, så vi ønsker oss bl a gavekort hos Bohus og Elkjøp vi da.

Skrevet

Det med gavekort er en god ide. Tenkte kanskje å sette opp Skeidar vi. :briller:

Dessuten kunne jeg tenke å skive opp kjærestevott :hjertesmil: Dere vet snn vott som det er plass til to hender i :kose: Det er jo ikke dyrt heller... Hihi.. (problemet er bare at vi gifter oss på sommeren)

Gjest Anonymous
Skrevet

Forhåpentligvis er dere fortsatt kjærester når vinteren kommer :-) .Kjærestevotter er kjempesøtt!

Skrevet

Barer lurere, siden jeg aldri har hørt om det før, hvor får man tak i kjærestevott?

Skrevet

Hva med å gå å kikke på noen malerier, det er jo en fin ting å ønske seg - ikke en ting som alle har før de gifter seg :-)

Skrevet

Her er vår ønskeliste

Servise Gray Pearl fra Villeroy & Boch (detaljert på glassmagasinet)

Kjeler og dyp stekepanne fra Tefal. (Jamie Oliver - the proffesionale series)

Grillstekepanne

Ølglass og shotglass fra Ritzenhoff

Kjøkkenmaskin Braun K 3000

Enkle sølvlysestaker

Brødbakemaskin

Glass merke "duka gala altid" (rødvin, hvitvin, martini)

Moccamaster i farge Stone

Verdensatlas

Leirgryte

Svart brødboks

Penger til ny PC

Skrevet

En stund til vi skal gifte oss, men vi vet noe hva vi ønsker oss.

Vi har middagsservise, kaffeservise og glasser som vi samler på.

Ellers kommer vi til å ønske oss kjøkkenmaskin, Braun K3000

Gavekort på Elkjøp

panner, og gryter. ( Har sett noen geniale, der en kan ta av håndtaket, og sette pannen direkte i ovn..)

Bilder/malerier

Atlas kanskje..

Det var hvertfall de sikre tingene ( glemte hardangerbestikket vi samler på...) ellers så kommer vi til å føre på mere når den tid kommer. Skikkelige duker og håndduker kommer vi også til å ønske oss.

Vi kommer dessuten til å skrive opp ønsker i ulike prisklasser. Det er jo gjerne noen som vil gi oss en liten hilsen. Greit for folk å se at vi ønsker oss ulike ting

Gjest Anonymous
Skrevet

vi ønsket oss rett og slett gavekort i bank, slik at vi kan betale for bryllupet.. joda , har litt selv, men det dekker neppe bryllup og bryllupsreise..

Skrevet

De store tingene har vi klare;

- Grå Magnolia fra Royal Copenhagen (middag)

- Vieux Luxembourg fra Villeroy & Boch (kaffe)

- Mayabestikk

- Galakse dekketallerkner fra Hadeland glassverk

Videre ønsker vi oss også kjøkkenmaskin, glasskakefat + andre diverse ting, men dette er vi ikke helt sikre på enda.

Skrevet

Vi ønsker oss også grey pearl!!!Kjempefint servise! Ellers må det bli mye kjøkkenting og ikke minst en oppvaskmaskin.....og bryllupsreise.... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan skal dere informere gjestene om hva dere ønsker dere da? Vi tenkte å skrive i invitasjonen at ønskeliste ligger på f.eks. Til Bords. Kan jo ikke skrive opp ønskene i invitasjonen vel?

Skrevet

Vi har ikke sagt noe om det før vi har blitt spurt vi. Sa i fra til foreldrene, som jo spurte ganske tidlig, og de og vi har svart når vi har fått spørsmål om det.

Skrevet

Vi har en liten hjemmeside på nett i tillegg til at mamma og pappa har en liste hengenede.

Skrevet

Så langt har vi disse ønskene

- grey pearl - servise

- gryter fra Eva Trio

- Kitchen Aid kjøkkenmaskin

- gavekort på Skeidar

- bilder

- stekepanne med avtagbart håndtak

- galaske kakeasjetter og boller

- Hardanger bestikk - Ramona

- lesestaker fra Tilbords

- kunstglass

- penger / gavekort til bryllupsreise

Dere som har Grey Pearl- serviset : Hva slags glass skal dere ha ved siden av? Selv vil jeg ha noen litt enkle siden det er en del mønster i serviset, har sett på Fontaine fra Holmegaard.... De er slanke, elegante og høye - kanskje litt for høye?

:rosasmil:

Skrevet

Noen helt enkle fra Duka, de er ikke dyre sånn at de faktisk kan brukes, i tillegg synes jeg ikke det passer med noen voldsomme greier sammen med grey pearl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...