Gå til innhold

Hjelp! Han sier han skal besøke meg, men kommer ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har vært fast leser av diverse forum på kvinneguiden i flere år, og har ofte tydd til siden for hjelp når det kommer til kjærlighetslivet mitt. Nå har det seg sånn at jeg sliter litt med å finne situasjoner jeg kan relatere til, og følte derfor det var på tide å lage meg en bruker, og kanskje få litt hjelp av alle de vise brukerene her inne :) 

Okei, så, først og fremst vil jeg starte med å si at jeg er 21 år gammel, blir 22, studerer i utlandet og har 1 og et halvt år igjen før jeg eventuelt skal tilbake til Norge. I og med at jeg reiser hjem over juleperioden, ble jeg kjent med en superherlig gutt forrige gang jeg var hjemme, og vi hang sammen så og si hver dag frem til jeg skulle reise tilbake for å fortsette studiene. Han ga utrykk for at han hadde lyst å komme å besøke meg her en gang i februar, og har jevnt sagt at han gleder seg til å komme, og spurt når det passer meg. For et par uker siden ga jeg beskjed om at det passet best første helgen i februar, altså nå til helgen, men han har enda ikke bestilt billetter. 

Jeg føler ikke for å plage ham mer med å spørre om han har tenkt å komme eller ikke, men det jeg egentlig lurer på er om jeg må svelge stoltheten og faktisk kontakte ham, eller om jeg skal vente til han kontakter meg? I tillegg skal jeg snart hjem et par dager, så selvfølgelig tenker en del av meg at han ikke tar besøket så seriøst siden jeg snart skal hjem, men så har du den andre siden som tenker "vil han ha deg så gjør han en innsats". Noen som har noen kloke ord og tanker rundt dette? 

På forhånd tusen takk! 

Anonymkode: 8ab0e...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han ? har dere daglig kontakt ? :)

Anonymkode: 2e492...889

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han ? har dere daglig kontakt ? :)

Anonymkode: 2e492...889

Han blir 24 :) Ja, vi har hatt daglig kontakt, over snapchat/messenger og senest torsdag sa han at han skulle bestille snart. Han ringte meg på lørdag også! Jeg sendte ham en melding på facebook i går da, som sa noe lignende "hei :) Lurte bare på om du enda tenkte å komme til helgen, eller om jeg skal legge andre planer?", og han har vært aktiv og lest, så regner med det blir "ghosting" haha. Greit det da, men skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for menn (gutter) å bare si at de ikke er særlig keen lenger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...