AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har sett folk som har tatovert sitt eget navn på kroppen. Hva er meningen med det? Jeg føler at det er sånne "unødvendige" tatoveringer. Greit, det kan fungere som navnelapp, men... det er litt rart. Om man tatoverer navnene til barna eller noe, det er en annen sak. Anonymkode: 3c3b8...afe
herzeleid Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Det fremstod vell tøft akkurat der og da. For de fleste vil det kanskje ha noe "førsteklasse i barnehagen" over seg, men folk tar så mange heslige tatoveringer for tiden at jeg vil si det er bedre enn mye annet folk velger å gå med for resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Den eneste grunnen til å tatovere sitt eget navn er hvis du samtidig tatoverer adressen din sånn at du alltid kommer deg hjem etter en fuktig natt på byen. Ellers aldri. Anonymkode: f79dd...bec 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eneste grunnen til å tatovere sitt eget navn er hvis du samtidig tatoverer adressen din sånn at du alltid kommer deg hjem etter en fuktig natt på byen. Ellers aldri. Anonymkode: f79dd...bec "If found, please return to ..." (Den må jo være på engelsk, i tilfelle man roter seg bort i utlandet. ) Anonymkode: ed274...e37 4
Serana Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Vel, jeg vet om en dame som har sitt eget navn tatovert på ribbena. Grunnen var at hun var på ferie i Miami, og hun gikk innom Miami Ink og de hadde utrolig nok ledig tid til å tatovere henne - og da måtte hun jo bare slå til. Men det var liksom ikke noe hun hadde lyst på, men siden hun absolutt måtte tatovere seg når hun var innom Miami Ink, så ble det eget navn i ganske store bokstaver. Fordi MIAMI INK! Syns det er temmelig tragikomisk å gå rundt med eget navn tatovert på kroppen, men hver sin smak. 3
Citpensacola Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Kanskje de trenger det for å ikke glemme hva de heter?
Cathrine88 Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 I enkelte av tilfellene kan det kanskje forklares med at navnet betyr mye for dem. Oppkalt etter en kjær bestemor eller noe sånn?
kvinneguide Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 Synes egentlig det er rarere med barnas navn med svære bokstaver. Veldig glad det ikke var trend da moren min fikk meg.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har sett en dame med sitt eget navn tatovert på hånden sin, og datteren hadde navnet sitt på nakken. Jeg syns det er stilig når man får barna til å skrive navnet sitt og tatoverer over. Anonymkode: 3c3b8...afe
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Forstår ikke de som tatoverer navnet til en eventuell partner. Plutselig en dag kan det være over. Hva gjør man da? Lete etter en ny Kari eller Kenneth? Anonymkode: d7802...ef2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 Jeg husker jeg leste et gammelt ukeblad for mange år siden. Det var det en mann som hadde tatovert mange kvinnfolk navn som han hadde vært kjæreste med. For så å tatovere en strek over navnet når forholdet var over. Han hadde værtfall 8-10 navn på ryggen, med ganske store bokstaver. Det var ikke pent for å si det sånn. Og jeg håper egentlig at bildet som var i ukebladet var tull. Anonymkode: 009f1...985
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 Kom på en annen ting. Bestefaren til en venninne har RX dama sitt navn tatovert på brystet. Han er gift med en annen i dag, mens tatoveringen har han enda. Synes ikke det er fint med tatoverte navn på kroppen, så sant det ikke er av barna dine😀 Anonymkode: 009f1...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå