AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Har kjøpt noen dritkule, baggy boyfriend jeans, som er ripped flere steder, også litt oppe på lårene. Tror de kan være kule med sorte strømper under, kanskje også fish-nets. Har bare stay-ups i skuffen. Hva tenker dere - er det YAY or NAY å bruke stay-ups under, om strømpekanten viser .....? Anonymkode: f807e...058
Vantage Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Tror jeg ville hatt strømpebukser og ikke stay-ups under ripped boyfriend jeans. Hva med å prøve noen freshe og kule farger på strømper med litt høyere denier, (50-60 denier eller noe), som matcher ellers antrekket ditt under, det tror jeg kan være kult. Fishnets kan også funke. Enjoy, Vantage 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Strømpekant tenker jeg nei til. Vil kanskje se litt ufikst ut? Netting blir nok kult. Anonymkode: d4d7b...b2b 2
Gjest lipgloss Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Nå er ikke jeg noe fan av baggy jeans da,men en tøff strømpebukse under vil sikkert se kult ut,gjerne netting som du sier
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Fikk låne meg et par 20den sorte strømpebukser. Med ankelstøvletter og en collegejakke til, ble det en kul style. De er for øvrig ikke så veldig baggy, men litt mer comfy enn strecth-jeans. Skal kjøpe fishnets med små ruter, tror det kan bli kult, gjerne også med høye, åpne pumps. Anonymkode: f807e...058 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå