Gå til innhold

Iceman - Massemorderen på TvNorge mandag 21.30!

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien
Skrevet

:o :o Tenk at noen av oss mennesker kan bli slik!! :sjokk::sjokk:

Ingen samvittighet, ingen anger, ingen omtanke - ikkeno :riste: Etter å ha tatt livet av, ettersom han selv påstod 200 mennesker :o .... Helt utrolig at det er mulig å fremvise en sånn kynisme og kulde og... jeg har ikke ord!

Ville IKKE likt å møte han en mørk kveld altså :sjokkert:

- Av og til så lurer jeg på om ikke dødsstraff har noe for seg :roll: selv om det sikkert ikke gjør oss bedre enn dem!!!! Skulle i allefall hatt et 100% sikkert sted og oppbevare sånne, og ALDRI slippe dem ut!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Vet du hva?

Mannen var faktisk ikke frisk.

Han hadde ikke fortjent dødsstraff, men evig innesperrelse på et mentalt sykehus.

Mannen er kynisk og klin gal.

Handlingene hans er ikke normale.

Skrevet

Jeg så også på det, det var et veldig interessant program. Ubegripelig at det går an å bli så skrudd, men jeg syntes faktisk aller mest synd på ham.

Og når det gjelder dødsstraff, så ser jeg ikke det som noe alternativ i noen som helst situasjon. Hva slags signaler er det man gir folket, da, når myndighetene gir seg selv rett til å drepe? De statene i USA som har dødsstraff i dag, er også de som har flest drapssaker. Når myndighetene beveger seg ned på det nivået der, da blir det liksom greit for andre å ta liv også.

Skrevet

Det er faktisk aller mest synd på han, fordi han var slik pga oppveksten sin. Han vokste jo opp med bare hat rundt seg og det kan gjøre mer med et sinn en det er mulig å forstå! Begge foreldrene banket han og viste han ingen kjærlighet og derfor ble han slik som han ble! Sånne mennesker skulle ikke vært født!

Skrevet

Det er verdt å tenke på, som sexy cat påpeker, at denne mannen faktisk ikke er frisk. Å ta livet av mennesker uten samvittighet er ikke noe normale mennesker gjør. Han er syk, og det gjør det selvsagt ikke mindre forferdelig. Veldig fascinerende å se ham fortelle disse historiene, helt rolig, som om han fortalte hva han hadde spist til middag dagen før. Jeg studerer psykologi så jeg synes slike mennesker er veldig interessante. Hvordan blir man massemorder?

Forøvrig er jeg helt i mot dødsstraff, uansett.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det er faktisk aller mest synd på han' date=' fordi han var slik pga oppveksten sin. Han vokste jo opp med bare hat rundt seg og det kan gjøre mer med et sinn en det er mulig å forstå! Begge foreldrene banket han og viste han ingen kjærlighet og derfor ble han slik som han ble! Sånne mennesker skulle ikke vært født![/quote']

Psykiateren påpekte at han hadde en del medfødt, som også måtte til for å bli som han ble. Så og si ingen dreper 100 mennesker selv om de blir slått og mishandlet som barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...