AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Finnes det en app som er som et overvåkingskamera..? La meg forklare bedre. Jeg har en iPad og en iPhone. Finnes det da en app jeg kan laste ned som gjør at jeg kan filme med Ipaden hjemme og gå inn på tlf min når jeg vil å se hva som skjer? (Jeg har hund jeg vil holde øye med når jeg ikke er hjemme og ikke en crazy kjæreste). Anonymkode: 76f48...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 hvorfor ikke bare kjøpe ett kamera du kobler opp og i tillegg kobler til WiFi, så logger du bare inn på hjemme nettet med telefon å ser på kameraene Anonymkode: 67af0...419 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det en app som er som et overvåkingskamera..? La meg forklare bedre. Jeg har en iPad og en iPhone. Finnes det da en app jeg kan laste ned som gjør at jeg kan filme med Ipaden hjemme og gå inn på tlf min når jeg vil å se hva som skjer? (Jeg har hund jeg vil holde øye med når jeg ikke er hjemme og ikke en crazy kjæreste). Anonymkode: 76f48...6d7 Ja, Æ. Anonymkode: aceae...31e 1
WubWub Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Jeg googlet "surveillance app for iphone". Kom opp mange treff
Athene Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Webkameraer. Jeg har fire slike gjennom alarmselskapet, men har også hatt frittstående tidligere. Brukes både innendørs for å titte innom huset når vi ikke er hjemme. Og utvendig slik at jeg kan se hvem som ringer på. Alle med lyd- og bevegelsessensor og toveis kommunikasjon. Kan selvfølgelig kobles av når vi er hjemme, men merker at verken jeg eller mannen gidder.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Altså det vanligste er å ha et overvåkningskamera og kunne logge seg inn via mobilen for å sjekke. Du kan jo sjekke det WubWub sa, men jeg tror mest sannsynlig det er snakk om det jeg sier.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Søk etter ipad webcam app. Anonymkode: 559ca...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå