Gå til innhold

Pent antrekk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva legger dere i ordet pent antrekk? 

Skal ut på middag der det er påkrevd pent antrekk, men jeg liker ikke å pynte meg, så har i grunnen ikke tøy til slike formål..

Noen som har tips? :-)

Anonymkode: f8599...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne - helt enkel kjole med lengde over knærne (ikke mini), tynne strømper eller bare legger. Kan også være en sort bukse og fin topp. Den lille sorte er en klassiker på denne tiden av året. Jeg bruker alltid hæler, men ballerinas eller støvletter er godt innenfor. 

Mann - dress (ikke mørk), skjorte (ikke hvit) og ingen slips. Eller bukse og blazer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) er dame, med noen kilo ekstra rundt magen :-(

Anonymkode: f8599...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knelang kjole er genialt til sånne ting. Finn en helt enkel en i et mellomtykt stoff. Den bør være uten pynt og stoffet bør ikke være blankt, glitrete, fløyel eller noe annet som fanger oppmerksomheten. Svart er fint om du kler det. Grått, vinrødt, blått, grønt, brunt kan også funke helt fint. 

Den kan du bruke til omtrent alle sånne anledninger der du må være pent kledd uten at du trenger å ha skapet fullt av penklær. Kjolen kan du bruke med støvletter og en cardigan til for en nedtonet vintervariant, eller med høye hæler/fancy pensko og tynne strømper og store glitrete øredobber for partyvarianten. Med en blazer eller annen jakke med litt struktur, tette sorte strømper og ankelstøvletter er du klar for jobbintervju. Dropp jakka og ta på et smykke og du er klar for jobbmiddag. 

Sånne kjoler kommer i alle prisklasser, Kaffe har en rimelig variant som er flatterende i snittet for de som ikke er sylslanke og purunge lengre. Jeg har flere varianter av den, med og uten ermer, med V eller rund hals osv. 294295_1_3_36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...