Gjest besserwesser Skrevet 30. januar 2017 #1 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Mina Gerhardsen er en lobbyist som jobber for Actis (tidligere Avholdsfolkets Landsråd). Hun er en aktiv stemme i rusdebatten (til tross for fagmiljøets forargelse), og jobber regelrett for å forsure rusdebatten og ødelegge menneskeliv. Av Natt&Dag mottok hun prisen for "Årets verste stemme". Hele hennes virke er bygget på løgn, fremmedfrykt, utdaterte dogmer og rasisme. Hva synes dere om dama? Er det ikke på høy tid at griper inn og fjerner hun fra den offentlige debatten? Aldri før har "merr" vært en mer passende betegnelse om et menneske. Endret 30. januar 2017 av besserwesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg tror ærlig talt det er dumskap mer enn ondskap. Ikke at det hjelper noe som helst, totalsummen er at hun gjør svært mye skade, men jeg tror ikke det kun bunner ut i ond vilje. Det er uansett på høy tid at de mediene som fortsatt tar henne alvorlig og fremstiller henne som en slik autoritet på rusfeltet, selv om hun har spilt seg så til de grader ut på sidelinjen selv ved å spy ut myter og være allergisk mot evidensbasert forskning, slutter med det. Anonymkode: 2392e...897 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 30. januar 2017 #3 Del Skrevet 30. januar 2017 Tja, hun og en del andre av tilhengerne av dagens ruspolitikk har faktisk moderert seg noe de siste månedene. De stemmer i når det snakkes om forebygging men vil ikke gå bort fra tanken om at forbud er forebyggende og riktig, selv om de etter hvert ikke har noen seriøse forskere og eksperter bak seg lenger. Jeg synes litt synd på henne, for det er ikke lett å innrømme at man tar feil, og jeg tror faktisk tanken er god. Samtidig blir jeg litt forbanna over de uredelige måtene de velger å framstille ting på. De er uansett på vei ut, det finnes ikke sjans i havet for at de får forskning på sin side igjen, og det vet folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest besserwesser Skrevet 30. januar 2017 #4 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Forhåpentligvis. For meg fremstår det som blanding av dumskap og en skjult agenda. Jeg tror hun rett og slett misliker mennesker som lever liv som er fremmed for henne. Videre forsøker hun å bekjempe sin egen indre usikkerhet ved ekskludere og mislike menneskene hun ikke har noe til felles med (klassisk forsvarsmekanisme). Meningene hennes er direkte menneskefiendtlig og koster liv. Det er på tide at noen griper inn og fjerner dama. Nok skade er gjort. Mina Gerhardsen dyrker A4-livet og det uinteressante. I Minas drømmeverden hadde hun helst sett at alle sprang etter ball, meldte seg inn i MOT og oppførte seg som masseproduserte tøydukker. Endret 30. januar 2017 av besserwesser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Del Skrevet 30. januar 2017 Det finnes vel ikke noen som tar denne dama på alvor lenger. Tiden har løpt fra både tankegodset og debatteknikkene hennes. Anonymkode: baec3...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg var faktisk ikke klar over at det fremdeles finnes hjernedøde tullinger som leser det sprøytet der. Anonymkode: 9aedc...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 1. februar 2017 #7 Del Skrevet 1. februar 2017 På 30.1.2017 den 20.18, besserwesser skrev: Mina Gerhardsen er en lobbyist som jobber for Actis (tidligere Avholdsfolkets Landsråd). Hun er en aktiv stemme i rusdebatten (til tross for fagmiljøets forargelse), og jobber regelrett for å forsure rusdebatten og ødelegge menneskeliv. Av Natt&Dag mottok hun prisen for "Årets verste stemme". Hele hennes virke er bygget på løgn, fremmedfrykt, utdaterte dogmer og rasisme. Hva synes dere om dama? Er det ikke på høy tid at griper inn og fjerner hun fra den offentlige debatten? Aldri før har "merr" vært en mer passende betegnelse om et menneske. Jeg er langt fra APer men kan ikke forstå hun skulle være så ille. Etter det jeg forstår er ikke alle mot henne.Hun fikk nylig Ut av tåka prisen: Mina Gerhardsen (40) er generalsekretær i Actis Norge og har fått Ut av tåka-prisen for sitt «pågangsmot, engasjement og innsats innen forebyggende arbeid knyttet til cannabisbruk». http://www.dagsavisen.no/2.743/sjenert-prisvinner-1.675909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Del Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, Illuminatum skrev: Jeg er langt fra APer men kan ikke forstå hun skulle være så ille. Etter det jeg forstår er ikke alle mot henne.Hun fikk nylig Ut av tåka prisen: Mina Gerhardsen (40) er generalsekretær i Actis Norge og har fått Ut av tåka-prisen for sitt «pågangsmot, engasjement og innsats innen forebyggende arbeid knyttet til cannabisbruk». http://www.dagsavisen.no/2.743/sjenert-prisvinner-1.675909 Hva så, egentlig? Ut av tåka-prisen (som da spiller på at det er "hasjtåka" man skal ut av) er en pris utdelt av nettverket med hjemmesiden hasjavvenning.no, og den ble tildelt henne på en konferanse som arrangeres av nettverket Hasjavvenning Kristiansand. Det er ikke "en teori jeg har", altså, tildelingen ble annonsert på hasjavvenning.no og prisen ble delt ut på et arrangement mot cannabisbruk. Så det er som om Erna Solberg skulle blitt kåret til Norges beste partileder av landsmøtet til Høyre - eller som om foreldre skulle kåret sitt eget barn til den beste gutten/jenta i verden. Koselig nok, men det sier jo ikke noe som helst om jobben man egentlig gjør. Det ligger jo liksom litt i sakens natur at hun er populær blant egne meningsfeller. Europabevegelsen gir sjelden priser til de som er imot EU og Nei til EU gir sjelden priser til EU-tilhengere. Og vann er vått. Anonymkode: 2392e...897 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg følger ikke med på hva hun gjør i dag i det hele tatt. Men møtte henne noen ganger i jobbsammenheng når jeg var student, og hun var utrolig dårlig likt av både meg og de jeg jobbet sammen med. En ordentlig ovenfra og ned-holdning til de som jobba på gulvet. Vi møtte mange kjente fjes i den jobben, og veldig mange politikere, men hun var beryktet for å være ei ordentlig heks. Anonymkode: c3743...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #10 Del Skrevet 1. februar 2017 På 1/30/2017 den 19.18, besserwesser skrev: Hele hennes virke er bygget på løgn, fremmedfrykt, utdaterte dogmer og rasisme. Hva bygger du den påstanden på? Anonymkode: 8fd8a...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Del Skrevet 2. februar 2017 Tviler sterkt. Er nok heller dumskap. Anonymkode: c4920...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. februar 2017 #12 Del Skrevet 2. februar 2017 På 30.1.2017 den 20.18, besserwesser skrev: Mina Gerhardsen er en lobbyist som jobber for Actis (tidligere Avholdsfolkets Landsråd). Hun er en aktiv stemme i rusdebatten (til tross for fagmiljøets forargelse), og jobber regelrett for å forsure rusdebatten og ødelegge menneskeliv. Av Natt&Dag mottok hun prisen for "Årets verste stemme". Hele hennes virke er bygget på løgn, fremmedfrykt, utdaterte dogmer og rasisme. Hva synes dere om dama? Er det ikke på høy tid at griper inn og fjerner hun fra den offentlige debatten? Aldri før har "merr" vært en mer passende betegnelse om et menneske. Rasisme? Enig i at hun lyver og ødelegger debatten. Husker at hun prøvde å angripe en eller annen organisasjon for legalisering fordi de brukte offentlighetsloven for å gå organisasjonen hennes etter i sømmene. Hun påstod at det var nærmest trakassering. Hun langer ut mot andre men leker offer så fort det passer seg. Patetisk er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå