AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har dårlig syn og går til vanlig med linser. Jeg har briller, og bruker disse iblant. Jeg har et jobbintervju imorgen, og lurer på om jeg bør velge å gå med briller eller linser for intervjuet. Jeg er ganske ung og tenker at det er mulig jeg vil se litt mer moden ut med briller på intervjuet. Samtidig er jeg jo mest vant til linser og det vil kanskje være litt uvant å ha på briller. Brillene mine er for øvrig helt vanlige, sorte rammer. Ganske anonyme, men jeg har fått komplimenter når jeg går med briller. Noen som har tanker rundt dette? Anonymkode: c2e72...73f
KaDust Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Jeg pleier alltid å gå med linser på intervju. Har vel tatt brillene en gang fordi linsene var vrange den gangen. Ta det du er mest komfortabel med, for det er viktig at du er komfortabel.
sunflower Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Gå med det du er mest komfortabel med. Hvis ikke så vil det synes under intervjuet
Bærtur Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Skal du være intelligent i jobben? Folk opplever nemlig folk med briller som smartere Men om du er ukomfortabel med briller, dropp det. Det viktigste er at du føler deg bra og er på. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Bærtur skrev: Skal du være intelligent i jobben? Folk opplever nemlig folk med briller som smartere Men om du er ukomfortabel med briller, dropp det. Det viktigste er at du føler deg bra og er på. Lykke til! Dette er faktisk en av grunnene til at jeg vurderer å ha dem på meg - det er en krevende jobb og jeg har nok mindre erfaring enn endel andre søkere. Jeg vet jo at hvorvidt jeg har på brillene ikke gjør meg mer eller mindre intelligent, men dersom de opplever meg som mer moden eller intelligent om jeg har på briller, skader jo ikke det! TS Anonymkode: c2e72...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå