diddi Skrevet 7. desember 2004 #1 Skrevet 7. desember 2004 Jeg får ikke lenger lastet opp bilder fra maskinen til Fotoknutsen (bestille julekort), og heller ikke hoppet mellom bildene på Finn-annonsene (eiendom). Ser ut til at dette kan ha oppstått i forbindelse med oppdatering av Windows XP. Hva gjør jeg nå???
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Kontrollpanel - legg/til fjern programmer. Avinnstaller java VM du har innstallert. Gå til: http://java.sun.com Innstaller det på nytt. Håper det funker, verdt et forsøk ihvertfall .
diddi Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2004 Koster det noe å installere på nytt?
diddi Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2004 Jeg får ikke lastet ned. Ser ut til at det er noe feil med server eller noe slikt. Får en error-meldig. Hva gjør jeg nå?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Lykkedagen din i dag, tydeligvis... Skjer det samme hos meg, du må nesten vente til de har rettet opp feilen.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Forresten du kan laste ned Opera med Java også. http://www.opera.com/download/thanks/index...w32enen754j.exe
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 ÅÅÅÅhh... :o Jeg skal ikke påberope meg å være noe IT-geni akkurat!! (Det tok lenger tid å si navn og adresse da jeg ringte UPC for å spørre om jeg hadde server på maskinen når det sto "feil på server". Han bare maste om at det ikke var feil på linjene deres. Men "hva er en server??? Er det på min maskin, hos dere eller hos de jeg forsøker å nå???" Etter å ha brukt et minutt på navn, adresse og si at det ikke var feil hos dem, så lyttet fagidioten endelig til mitt "dumme" spørsmål, og ammetåka mi letta litt!! Så nå må jeg vente til de har fiksa serveren, slik at jeg kan forsøke på nytt. vente.... vente....vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå