AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hvordan kan jeg på en snill måte ta opp daten's utseende? Han har ikke veldig god kles smak og han styler ikke håret slik jeg vil det skal være. Vil ikke tråkke på han men utseendet betyr mye Anonymkode: 52bf5...d26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg på en snill måte ta opp daten's utseende? Han har ikke veldig god kles smak og han styler ikke håret slik jeg vil det skal være. Vil ikke tråkke på han men utseendet betyr mye Anonymkode: 52bf5...d26 Hvorfor treffer eller dater du han da når du egentlig skriver at han kanskje ikke er noe for deg? Anonymkode: e5ce2...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor treffer eller dater du han da når du egentlig skriver at han kanskje ikke er noe for deg? Anonymkode: e5ce2...1c7 Han er værdens snilleste mann, som skjemmer meg bort. Utseendet kan jeg endre på trenger kun tips til hvordan ta det opp Anonymkode: 52bf5...d26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Man tar ikke opp daten sitt utseende, nei. Man venter til man er mange måneder inn i et forhold. Ikke at jeg nødvendigvis ville gjort det i det hele tatt. Andre menneskers stil er deres sak, det er en del av pakken når man blir sammen med noen Anonymkode: 12c98...9de 4
Serana Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Du kan jo sende han en søknad og se om han er villig til å ansette deg til å bli hans personlige stylist, så får du kledd han opp i klær du liker og ordne håret hans slik du liker. Men seriøst.. Dersom du sier at klesstilen hans er døll og hårsveisen er fæl, så ender du bare med å tråkke på selvbildet hans. Ingen liker å høre sånt. Du får evt. prøve å si det på en måte som du ville likt å få fortalt selv. Det eneste du kan gjøre, er å si at du tror han hadde kledd *plagg-type* eller *stil-type* veldig bra, og at han hadde sett kjekk ut dersom han brukte *klesplagg* f.eks. Og du kan spørre om du kan få prøve å style håret hans en gang, og vise den sleiken du mener han bør ha, og deretter gi ei lang remje med komplimenter på hvor bra det ser ut. Evt. så kan du kjøpe noen plagg til han som du tenker ville passet til han, men det krever at du vet hvilken størrelse han bruker. Jeg hadde latt det være, det er liksom ikke det viktigste i et potensielt forhold. 4
Sykkelkopp Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg på en snill måte ta opp daten's utseende? Han har ikke veldig god kles smak og han styler ikke håret slik jeg vil det skal være. Vil ikke tråkke på han men utseendet betyr mye Anonymkode: 52bf5...d26 Si du hadde sett kjekk ut med denne hårsveisen, shop med ham og si, disse klærne passer bra på deg 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Kan prøve rådene dere kommer med, men det virker ikke som han bryr seg hvordan han ser ut Anonymkode: 52bf5...d26
Gjest Superbruker7 Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan prøve rådene dere kommer med, men det virker ikke som han bryr seg hvordan han ser ut Anonymkode: 52bf5...d26 Da liker han deg ikke godt nok.
Gjest Minesveiper Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Du må si til han at du liker han, men at du samtidig vil ha en mann som kan kle seg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 6 minutter siden, Superbruker7 skrev: Da liker han deg ikke godt nok. Vet du ingen ting om ta spydigheten din bort her fra Anonymkode: 52bf5...d26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Du må si til han at du liker han, men at du samtidig vil ha en mann som kan kle seg. Føler meg som en ufin person da Kan jeg få en venninde til å hinte til han? Anonymkode: 52bf5...d26
Gjest Minesveiper Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg som en ufin person da Kan jeg få en venninde til å hinte til han? Anonymkode: 52bf5...d26 Det er ikke ufint. En gang må han vokse opp og lære seg å kle seg skikkelig. Det er bedre at du bare sier det til han.
Gorgonzola Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er værdens snilleste mann, som skjemmer meg bort. Utseendet kan jeg endre på trenger kun tips til hvordan ta det opp Anonymkode: 52bf5...d26 Det kommer du til å gå lei av. Finn en du begjærer, som gjør deg skjelven i knærne når du ser ham og gir deg kriblinger mellom beina når du tenker på ham. For din egen og datens skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg på en snill måte ta opp daten's utseende? Han har ikke veldig god kles smak og han styler ikke håret slik jeg vil det skal være. Vil ikke tråkke på han men utseendet betyr mye Anonymkode: 52bf5...d26 Hvis mannen du dater tar opp med deg at han ikke er fornøyd med hvordan du kler deg og sminker deg, hadde du syntes det var helt ok? Når dere har vært et ordentlig par ei stund, dvs kommet lenger enn bare dating, kan du feks foreslå for han at dere går på shopping ilag? Anonymkode: cd7f7...00d
Inwe Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Man kan gi hint til klær man tror hadde passet han. Ellers synes jeg man ikke skal si mye negativt om utseende til personen. Gi råd om hva man tror kunne passet selvfølgelig, men det er opp til den om den vil ordne det eller ikke. Først når utseende har forandret seg drastisk i løpet av forholdet synes jeg man har rett til å si noe. Ellers får man finne en som ser ut slik man vil om klesstil og hår er så viktig.
meeeg9 Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 Utseende er joe en del av "pakken" som følger med. Så enten liker du hans utseende, eller så gjør du ikke det. Det blir som å si at han vil du skal klippe håret ditt kort, eller no
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 På 30.1.2017 den 20.35, AnonymBruker skrev: Kan prøve rådene dere kommer med, men det virker ikke som han bryr seg hvordan han ser ut Anonymkode: 52bf5...d26 "Men hvis du ikke bryr deg, så skader det vel ikke å prøve" sier du da. Eksen min var slik også. Han trivdes med den nye hårsveisen, men ikke faen om han sluttet å gå i alt for store dongeribukser og enorme fleecegensere, eller gigantiske t-skjorter. (Ikke derfor det ble slutt). Anonymkode: 7c961...814
Arktis Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 Dere går "tilfeldigvis" forbi en bra klesbutikk. Du peker på det plagget du ønsker han hadde på seg "åh, tipper den skjorta hadde sett bra fin ut på deg". Mens han ser ut som et spørsmålstegn smiler du ditt lureste smil, tar hånda hans og drar han med deg inn i butikken. I butikken tar du styringen, henter skjorta (med den størrelsen du vet han bruker), gir han et lite dytt inn i prøverommet, rekker han skjorta "du må prøve den!". Trekk for forhenget og si at du er spent. "Woow, du ser bra ut!" sier du med glitter i øynene når han viser deg resultatet. Slik fortsetter du til garderoben er fornyet. #ka-ching! 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #19 Skrevet 1. februar 2017 Damer som på datenivå som prøver å endre på menn virket litt desperat og patetisk. Litt sånn at dere ikke finner noe bedre, og må ta til takke med det dere har funnet og gjøre det beste ut av det... Anonymkode: 45cad...896 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå