Gå til innhold

Kjøpe hundemat på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ingen lokal dyrebutikk, så tenkte kanskje jeg kan kjøpe for fra nett. Hvor kjøper dere i fra og hvilke erfaringer har dere med det? Får dere det fort, dyr frakt osv?

Skriv gjerne hva slags for dere forer med, til hvilken hund. :)

Takk for alle innspill.

Anonymkode: 7aa70...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bestiller fra zooplus.no, alltid like fornøyd. To går på orijen og tre på acana :) Gratis frakt over 500kr, kommer alltid innen en uke.

Anonymkode: 6fd92...ec2

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestiller kattemat fra Zoopermarked.no. Kommer frem i løpet av få dager og de er billigere en dyrebutikkene her i området.

Skrevet

jeg har pleid å bruke animail

Anonymkode: 6970b...998

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Har bestilt fra Animail men ser nå at Zooplus er endel billigere og at de også har Orijen, så det blir der neste gang...

Skrevet

har brukt animail lenge, bruker acana. Alltid rask levering :) Veldig fornøyd med dem

Gjest økonomifrue
Skrevet

Bestiller og fra animail, godt utvalg og rask avlevering. 

Skrevet

Bestilt direkte fra eukanuba, gratis frakt over så så mye, bare å bestille en 15 kg så blir det gratis 

Skrevet

Zooplus bruker jeg, men har tidligere brukt Animail.

Skrevet

Bestiller Josera fra Nettdyret, og er veldig fornøyd. Rask levering og god kvalitet. 

Skrevet

Kjøpt kattesand og mat fra både Animal og Zoopermarked. Begge to fungerer helt supert. Deilig for meg som kommer hjem til eskene plassert utenfor døren og da slipper å bære sand og mat langt :)

Handler alltid såpass mye at jeg får det fraktfritt.

Kjøp tilogmed kattesnop fra det store utland da det er rimeligere når man kjøper en eske med f.eks. 12 eller 16 poser :)

Anonymkode: 7886a...9c5

Skrevet

Støtter Zoopermarked.no :)

Anonymkode: d9fd0...774

Skrevet

Jeg bruker både animal og Zooplus, forer med Acana.

Anonymkode: 48b5c...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...