Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange fra Smiths venner har vi her inne?

her er hvertfall 1 :hoppendeglad:

Anonymkode: 99b12...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smiths venner har ikke lov til å være på internett!" Jeg skal si fra til ledelsen i Smiths venner.

Anonymkode: 7751d...c89

• Liker 2
Skrevet

Huff, håper du er den eneste. Har EKSTREMT dårlig erfaring med Smiths venner (-mobberne..)

Anonymkode: ba01a...435

• Liker 1
Skrevet

hvorfor er dt viktig om det er noen fra SV her?

Skrevet
På 31.1.2017 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Smiths venner har ikke lov til å være på internett!" Jeg skal si fra til ledelsen i Smiths venner.

Kanskje på 90-tallet, ikke nå lengre. Jobber og bor et sted hvor det er mange Smiths venner (Brunstad Christian church/Den Kristelige Menighet kaller de seg vel sånn egentlig) og de har lov til å både se tv, være på internett, bruke bukse, ha håret løst osv. Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde de mange forbud, men ikke nå lenger. 

Anonymkode: b0fb9...e9b

• Liker 1
Skrevet
På 30.1.2017 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Hvor mange fra Smiths venner har vi her inne?

her er hvertfall 1 :hoppendeglad:

Anonymkode: 99b12...729

En smithe venn som omtaler seg som smithe venn er det lenge siden jeg har hørt. Jeg er ikke venn, jeg er utstøtt

Anonymkode: 60ba7...aab

Skrevet
På 31.1.2017 den 20.54, AnonymBruker skrev:

:rulle:

Brunstad kristelige menighet har i hvert fall i Norge "løsnet veldig på snippen" i forhold til hvordan samfunnet tradisjonelt ser på dem. Ja, det er en konservativ menighet, men kvinner har kort hår, går i bukser og er i jobb dersom de ønsker det. Det er heller ikke alle ektepar som har store barneflokker. Alkohol nyter de, også. Dersom de ønsker det. 

Anonymkode: cc1f8...34d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En smithe venn som omtaler seg som smithe venn er det lenge siden jeg har hørt. Jeg er ikke venn, jeg er utstøtt

Anonymkode: 60ba7...aab

Godt forsøk. Mulig de utstøtte frafalne tidligere, men slikt driver de ikke med lenger. 

Skrevet

Nå til dags driver vel smiths venner mest med eiendomssvindel

Anonymkode: 0d041...bb5

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt forsøk. Mulig de utstøtte frafalne tidligere, men slikt driver de ikke med lenger. 

Haha, særlig! Får de frafalne lov til å komme inn på Brustad enda? Får de lov til å ha kontakt med sine brødre/søstre og foreldre? Eller er det fremdeles full krig der også når det gjelder begravelser?

Jeg vet ikke hvor nestekjærligheten til Smiths venner og de som har gått ut er, men for meg virker den ikke særlig eksisterende! 

Anonymkode: 72201...982

• Liker 1
Skrevet

Kunne du tenke deg å fortelle litt om troen kanskje? :) Lære, praksis osv.?

Hilsen nysgjerrig student

Anonymkode: a596f...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...