AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg er så utrolig ensom på skolen. Jeg går linjen studiespesialisering i mitt andre år nå. Jeg har så og si ingen venner i klassen. Er noen jeg snakker med noen ganger, men opplever å bli stengt ut av de fleste og føler meg veldig alene. Jeg har ikke noe problem med å skaffe meg venner andre steder, men akkurat i denne klassen mistrives jeg skikkelig. Det hjelper så klart ikke at en jente spredde løgner om meg i fjor. :/ Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig, føler meg så alene og gruer meg allerede til russetiden, en tid som jeg egentlig gledet meg masse til før jeg startet på vgs og endte opp i denne klassen. Msn begynner jo å lure på om det er noe galt med seg selv til slutt, når man blir behandlet på denne måten. Vet ikke hvordan jeg skal klare å gå ett og et halvt år til i en klasse der jeg blir så utestengt? Anonymkode: 56c54...f5b
pelici Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Dette høres ikke bra ut! Hvis jeg var deg ville jeg snakket med rådgiver på skolen. Kanskje det er mulighet for å bytte klasse?
Krakk Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Har du venner i andre klasser? Hvis det spesifikt akkurat den klassen burde du prøve å få byttet. Det er bare noen folk du går lettere sammen med enn andre. Da jeg gikk på vgs. så hadde jeg liksom venner i min egen klasse, men mine nærmeste gikk i den andre. Det litt morsomme var at flere trodde jeg gikk i den andre klassen, så folk der spurte meg om hjelp til lekser osv. de hadde. Noe av grunnen til det var fordi jeg hadde så og si kun fag med den andre klassen, så synes det egentlig var teit at jeg ikke var i klasse med dem. Hadde kun norsk og historie med den egentlig klassen min. Men jeg vil ikke si det er noe galt med deg, absolutt ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Det er bare en klasse med studiespesialisering, så kan ikke bytte klasse :/ Anonymkode: 56c54...f5b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 2 minutter siden, mjauritz skrev: Søk en annen skole til høsten? Da må jeg flytte til en plass som er over en time unna, og må i så fall flytte på hybel. Får i tillegg ikke borteboerstipend hvis jeg flytter, så må da betale alt av hybel osv helt selv, og det har jeg ikke råd til, så det er egentlig ikke noe reelt alternativ.. Anonymkode: 56c54...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå