AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg er ofte sur og vet ikke hva grunnen er selv engang. Det er kjipt, både for meg og de rundt meg. Det er vanskelig å snu det rundt også hvis jeg har en dårlig dag. Jeg har nettopp begynt på ny skole som varer et halvt år. Det er 2 timer kjøring + 7 timers skoledag, så jeg blir ganske sliten og lei av det. Går kl 7 om morgenen og kommer hjem litt før 5 på ettermiddagen.. Har en sønn på snart 4 år som jeg har hovedomsorgen for. Føler dårlig samvittighet både for at han får så lange dager i barnehagen og fordi jeg er så sliten når han kommer hjem. Har også nylig fått kjæreste, så det skjer noe hele tida. Er ute etter å høre om noen kan ha noen forklaring eller ideer om hvorfor man er sur uten å egentlig ha noe å være sur for? Flere som har opplevd dette? Har lurt på om det kan være stress, p piller, eller trøtthet som er årsaken? Anonymkode: 9cfb4...24e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Stress. P-piller kan være årsaken også Anonymkode: d50cf...637
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Blodsukkeret ditt da? Spiser du jevnt utover dagen? Anonymkode: 8d142...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå