AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hei. Først vil jeg bare si at jeg er fullt klar over at dere her på kg ikke kan vite hva slags diagnose kompisen min har. Men jeg tar sjansen likevell siden det kan jo være noen kjenner noen som har disse symptomene.. Kompisen min er 20 år, er lavere enn meg (jeg er 162 cm og 16 år), Har en skikkelig rar pipestemme som samtidig er hes (er ikke forskjølelse eller noe, han har alltid vært sånn), har nedsatt syn og hørsel så må bruke øreapperat og briller, er veldig lite maskulin fysisk og har lærevansker.. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg har prøvd å spørre han personlig om symptomene hans men han vil liksom ikke snakke om det.. og jeg mener virkelig ikke høres frekk ut i innlegget. Syns bare synd i han og har lyst å hjelpe han best mulig. Anonymkode: 366c4...413
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Første jeg tenkte var CP, men nå er jeg langt ifra noen ekspert på dette. Anonymkode: d8ac6...559
Jacklost Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Om han ikke ønsker å dele noe, blir det feil om du skal "hjelpe" han basert på hva ukjente KG-folk synser og mener. Intensjonen er sikkert god, men bare behandle han som vanlig du. 5
Lykkehjerte Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Først vil jeg bare si at jeg er fullt klar over at dere her på kg ikke hva slags diagnose kompisen min harv. Men jeg tar sjansen likevell siden det kan jo være noen kjenner noen som har disse symptomene.. Kompisen min er 20 år, er lavere enn meg (jeg er 162 cm og 16 år), Har en skikkelig rar pipestemme som samtidig er hes (er ikke forskjølelse eller noe, han har alltid vært sånn), har nedsatt syn og hørsel så må bruke øreapperat og briller, er veldig lite maskulin fysisk og har lærevansker.. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg har prøvd å spørre han personlig om symptomene hans men han vil liksom ikke snakke om det.. og jeg mener virkelig ikke høres frekk ut i innlegget. Syns bare synd i han og har lyst å hjelpe han best mulig. Anonymkode: 366c4...413 Som en god venn, tenker jeg det er best du lar temaet ligge, til din venn evt kommer til deg og vil prate om det. Inntil videre, fortsett å være en venn, og ta din venn for akkurat det han er! 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Hjelpe? Han spør om han vil ha hjelp. Det eneste du trenger å gjøre er å behandle han som normalt og regne med han sier fra om noe ikke går Anonymkode: 9157e...414 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Prematur. For tidlig født. Anonymkode: 8fa3e...7c6
Serana Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Respekter ønskene hans og la det ligge, det eneste du trenger å gjøre, er å behandle fyren slik du behandler dine andre venner. 1
fuglekvitter__ Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Først vil jeg bare si at jeg er fullt klar over at dere her på kg ikke kan vite hva slags diagnose kompisen min har. Men jeg tar sjansen likevell siden det kan jo være noen kjenner noen som har disse symptomene.. Kompisen min er 20 år, er lavere enn meg (jeg er 162 cm og 16 år), Har en skikkelig rar pipestemme som samtidig er hes (er ikke forskjølelse eller noe, han har alltid vært sånn), har nedsatt syn og hørsel så må bruke øreapperat og briller, er veldig lite maskulin fysisk og har lærevansker.. Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg har prøvd å spørre han personlig om symptomene hans men han vil liksom ikke snakke om det.. og jeg mener virkelig ikke høres frekk ut i innlegget. Syns bare synd i han og har lyst å hjelpe han best mulig. Anonymkode: 366c4...413 Jeg vet ikke, det er umulig for folk å vite ut i fra det du skriver. Google it?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Ser ikke hva han vil få ut av ved at du spekulerer i mulig diagnose. Det han antakeligvis ønsker er at du behandler han akkurat som en helt ordinær 20-åring, men det kan jo hende at jeg er helt ute på viddene her... Anonymkode: 83095...622 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 Hvordan tror du han hadde likt å vite at du skrev innlegg om han her? Respekter ham, vær en venn og la det ligge. Om han ønsker å involvere deg i en eventuell diagnose, så gjør han det. Det er ikke noe du trenger å spekulere i. Kan ikke se hvordan det vil hjelpe ham. Han er den han er, diagnose eller ei. Anonymkode: ad545...086
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 Kanskje han har en sjelden tilstand eller diagnose, det finnes over 7000 forskjellige sjeldne diagnoser og over 30.000 mennesker med en sjelden diagnose i Norge, så det blir rimelig søkt for oss her inne og sitte å gjette på hva det kan være. Han vil helt sikkert bare være så normal som mulig og bli behandlet som alle andre. Bare vis at du er en god kompis ved å se på han som en av gutta. Det er jeg sikker på at han vil sette veldig pris på. Anonymkode: d02ec...30d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå