AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #41 Del Skrevet 31. januar 2017 41 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Ikke at jeg skal uttale meg for sikkert, men mener at alle betalinger på kort må godkjennes med en CVS kode? Stemmer ikke dette? I fremtiden går det an å overføre penger til playstation konto, og da bestemmer man beløpet selv, så slipper man å ha kortet lagt inn... Nei, det trekkes direkte Anonymkode: 79ec1...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 31. januar 2017 #42 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg har passord på kortet mitt som ligger på app butikker på nettet. Dette kan ikke datteren min. Ellers har hun visst siden hun var ihvertfall 9 år at dette er virkelige penger, og at det IKKE er lov å bruke mamma sine penger uten lov. Så jeg hadde helt klart gjort akkurat det samme som deg TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #43 Del Skrevet 31. januar 2017 Der har vel vært en del historier (i forskjellige nettaviser) i årenes løp, om foreldrene som bare plasserer avkommet sitt foran en spillkonsoll / nettbrett eller whatever. Og så gidder foreldrene sjeldent å følge med på hva ungene faktisk holder på med. At foreldrene aldri lærer! Anonymkode: 9d11f...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #44 Del Skrevet 31. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der har vel vært en del historier (i forskjellige nettaviser) i årenes løp, om foreldrene som bare plasserer avkommet sitt foran en spillkonsoll / nettbrett eller whatever. Og så gidder foreldrene sjeldent å følge med på hva ungene faktisk holder på med. At foreldrene aldri lærer! Anonymkode: 9d11f...c95 De fleste av de tilfellene jeg husker har vært barn som er langt yngre enn TS sin sønn, typ 6 år. Da er det klart at det er viktigere å ha passordbeskyttelse osv. Men en 11-åring har rukket å lære seg konseptet og vet godt at det er ekte penger det er snakk om og at det er galt å stjele fra mora. Og TS følger jo med, hun oppdaget det og fikk stoppet det før det gikk helt over styr. Eller mener du at hun skal stå over skulderen til sønnen sin og følge med på hvert eneste minutt mens han spiller? Han er 11 år og burde vært moden nok til å klare å ha respekt for andres eiendeler og ikke stjele, selv om det ligger tilgjengelig enten via kjøp på nettet eller i lommeboka i veska. Anonymkode: 888ae...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå