AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hva kan jeg gi til moren min som fyller 50 år? hva ga du? og hvilken pris er det vanlig å gi for? Anonymkode: b5fd6...a16
Zienna Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 De fleste på 50 år har hva de trenger. Om du vet om noe som hun bli glad for, så gå for det. Helst noe som er personlig. Mine barn hadde invitert vårevenner overraskende, og hadde også fått alle til å gå sammen om en utenlandsreise
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Da min mor fylte 50 var jeg fattig student, så jeg hadde begrenset budsjett. Hvis jeg husker rett, fikk hun rett og slett vin og en bok. 5-600 kroner til sammen. Da hun fylte 60 hadde jeg bedre råd, og hun hadde akkurat kjøpt seg ny bunad. Da ble det stor bunadsølje i gave fra meg. Selv om 50-åringene «har alt», kan det godt være at de faktisk trenger noe, eller at det er ting de har som de ønsker å bytte ut med noe nytt Anonymkode: d7064...764
Trippen Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har begynt å gi bort opplevelsesgaver til mine foreldre. De har jo som regel det meste, så de setter alltid pris på å få opplevelser Jeg ga bort et gavekort til mamma da hun ble 50, gavekort på vinkurs og smaking. Kjøpte det for to stykker så vi dro på det sammen og hadde en veldig hyggelig kveld sammen. Jeg fant gavekortet på www.youwish.no , det er mange andre fine opplevelser der også! Har faktisk brukt den siden når jeg skal finne bursdagsgaver, det er mye kult der^^ Jeg tenker som så at prisen egentlig ikke har så mye å si, det er jo liksom tanken som teller
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Jeg har vært med på å gi penger i sparebøsse som skulle gå til lommepenger til en utenlandsreise som jubilanten hadde bestilt . Selv blir jeg og partner 50 år snart og da ønsker vi oss penger så vi kan kjøpe oss ny seng! Den gamle er veeldig mange år nå...spør alltid den som har bursdag før du kjøper noe. Om de ikke har noen ønsker så er det greit nok, men ofte får man et ønske og alt blir mye lettere. Kom ikke alltid med den evinnelige vinflaska, konfekten og blomsten! Det er så kjipt! Anonymkode: a4391...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå