AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg kan jo starte med å si at jeg er en kvinne på snart 30 år gammel, med mann og barn. Jeg har en forhistorie med depresjoner, sykemeldinger, sagt opp jobber, arbeidssøker osv i 18-19-20-årene. Mamma har alltid vært tilstede og forsøkt å støtte meg. Hun har også vært over gjennomsnittet bekymret for meg og jobb, og diskré ytret at hun ikke synes noe om alle sykemeldingene mine. Eller at hun er så "redd" for at det skal bli sånn det var før, med mange dager borte fra jobb. Nå merker jeg at det blir litt for mye. Hvertfall når som jeg er voksen med egen familie. Hun kan dukke opp på døra her for å sjekke om jeg er hjemme (noe hun har gjort helt siden jeg flytta ut). Hun sier det selvsagt ikke høyt, for hun har alltid en eller annen unnskyldning for å komme. Eks.: skulle legge igjen noe utenfor hun hadde kjøpt, skulle bare se om jeg tilfeldigvis var hjemme fordi hun skulle minne meg på noe. Det er vel litt drøyt at en mor sjekker om sin voksne datter er på jobb (hun bor selv 2 minutter med bil unna)? Jeg har jo ikke noe meldeplikt ovenfor henne når jeg er syk! Og om jeg er hjemme når hun tilfeldigvis står på terrassen utenfor, blir hun sur, mistenksom og kort mot meg. Jeg sendte henne en melding senest i dag om at det var på tide å gi litt slipp nå, ettersom jeg tross alt var 30 og voksen. Noen med liknende erfaringer? Anonymkode: 60443...951
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Ja, og jeg begynte å sjekke henne opp også, så fikk hun se hvor utidig det var.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 4 timer siden, O.G. skrev: Ja, og jeg begynte å sjekke henne opp også, så fikk hun se hvor utidig det var. Ok. Det funker nok ikke. Anonymkode: 60443...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå