Gå til innhold

Noen som har vært i Legoland som kan svare på noen spørsmål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å reise til Legoland i sommer. Jeg har da noen få spørsmål jeg håper noen kan svare på.

Er det lurt å ha bil der nede eller er det greit med kollektivtransport der? Ser at mange av hotellene ligger litt for langt unna til at det er gangavstand. Evt. leiebil bør jo sikkert bestilles så snart som mulig tenker jeg.

Hvor mange dager bør man beregne å bruke i selve parken? Har bare ett barn som er 5 år når vi evt. reiser. Er det eventuelt andre ting det er verdt å bruke tid på når en først er i området? Hvis vi først skal reise har jeg jo lyst til å være der noen dager. Hvor lenge var dere der og var det lenge nok? 

Setter stor pris på svar :) 

Anonymkode: daee7...5cb

Skrevet

Bil ville jeg hatt. Men det er hoteller og camping rett i nærheten. 

En dag er nok. Jeg var der med min 5 åring for noen år siden og det var nok. 

Det er en fantastisk dyrepark/safaripark i nærheten. Dyrskov (?). Dener verdt å få med seg 😀

Et tips: På hotdogsbrødpakkene frem mot sommeren er det en flik du kan klippe av. Da får dere barn gratis eller noe i den duren. Sjekk det opp. Legoland er dyrt!

Anonymkode: 8684c...5f7

Skrevet

Dere kan jo bo på Lalandia rett ved siden av? Så har dere badelandet som aktivitet også :)

Jeg syntes ikke parken er så stor, så et par dager er mer enn nok.. 

Skrevet

Jeg hadde med meg lillebror på 9 år. Vi bodde på en hytte ikke så langt unna, men allikevel ikke i gå avstand (Vet det er mange hoteller i nærheten av Legoland, men vi reiste på stramt budsjett). Vi tok taxi frem og tilbake hver gang, men dette hadde jeg lagt av penger til. Jeg hadde egentlig planlagt en dag i Legoland og neste dag i Lalandia, men vi endte opp med to dager i Legoland! Dette var i oktober, med en del regnvær, så vi hadde nesten parken for oss selv.

Da jeg var yngre var jeg der med min far og min andre bror. Vi bodde på hotell Legoland, og der var det bare å gå gjennom en dør så var man i parken. Vi hadde tre dager i Legoland den gangen, og det var nok:-)

Anonymkode: d1f2f...ca9

Skrevet

Tusen takk for alle svar :) Vi reiser litt på budsjett, siden flybillettene er innmari dyr vil vi helst ikke betale for mye for overnatting. Men det er mange fine alternativer. Legger inn en dag i badeland i beregningen :) 

Anonymkode: daee7...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...