AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg ventet mensen fredag som var, men fikk bare brunlig utflod, og lyserosa på toalettpapiret en gang, har ikke blødd ordentlig. idag er det mandag , og såvidt en brun flekk i bindet. Jeg tok en graviditetstest utpå dagen igår, men den var negativ. Det var ikke morgenurin. Det er en sånn clearbluetest som skal kunne vise graviditet opptil fem dager før forventet mens.. Jeg får alltid mensen til tiden, men er forvirret over at graviditetstesten var negativ. Har jeg testet for tidlig ? Hvor lenge ville dere ventet for å være sikre på testen ? takker for svar ! Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Jeg testet positivt en uke etter at jeg trodde mensen skulle komme. Men jeg har ustabile sykluser. Hvis du er stabil så vil jeg tro at du ikke er gravid. Har du testet eller tempet etter eggløsning? Anonymkode: e5c9c...2c4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har tatt tempen siden rett før positiv el test , og den steg fra 36,6 til 37,1 tempen er fortsatt på 37,1 Det har bare ikke skjedd før at mensen ikke har kommet ! Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Hei, jeg er ca 8 dager over Ikm. Men vet jo ikke 100% at el var den antatte dagen da, men jeg har relativt stavik syklus, aldri hatt så sen mens før som dette,min er så og si presis hver mnd.. negative tester men ingen tegn til at TR kommer, jeg skjønner ingenting?? Kan man være gravid likevell? Jeg har bestilt meg legetime jeg, så bare avlyser jeg den om TR skulle dukke opp.lei av å vente på tr som aldri kommer:( Anonymkode: d7ecf...c93
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Hei , trådstarter her : Ja, da ville jeg og vært spent ! Jeg er bare 4 (!)dager over ikm . post gjerne hvis du finner ut hos legen at du er gravid ! jeg er førstegangs prøver så har ikke så mye erfaring med dette ! Jeg for min del håper jo å være gravid , men disse testene skal jo være så pålitelige ! Må være at jeg har testa for tidlig ! Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei , trådstarter her : Ja, da ville jeg og vært spent ! Jeg er bare 4 (!)dager over ikm . post gjerne hvis du finner ut hos legen at du er gravid ! jeg er førstegangs prøver så har ikke så mye erfaring med dette ! Jeg for min del håper jo å være gravid , men disse testene skal jo være så pålitelige ! Må være at jeg har testa for tidlig ! Anonymkode: ba364...663 Ja, jeg begynner virkelig å lure på hva som skjer med kroppen, har en dårlig følelse på at jeg ikke er gravid for da ville vel testene slått ut ( bare testet med billig strimler), men har dog lest om flere som ikke testet positivt før flere uker etter Ikm... men en blodprøve vil jo kunne gi eksakt svar... sluttet på ppillen 8.september, så det kan ikke være den som klusser med kroppen nå, fordi jeg fikk stabil syklus rett etter ppilleslutt egentlig... så rart dette her, hele prøvingen blir jo satt på vent på en måte, vil bare at TR skal komme så jeg kan begynne på ny pp (PP 6) eller aller helst en positiv test såklart! Anonymkode: d7ecf...c93
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg testet positivt en uke etter at jeg trodde mensen skulle komme. Men jeg har ustabile sykluser. Hvis du er stabil så vil jeg tro at du ikke er gravid. Har du testet eller tempet etter eggløsning? Anonymkode: e5c9c...2c4 Jeg steg fra 36,6 til 37,1 etter en positiv el test tempen er fortsatt 37,1 men ingen mens 4 dager etter forventet hvordan ville du tolket det ? Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg steg fra 36,6 til 37,1 etter en positiv el test tempen er fortsatt 37,1 men ingen mens 4 dager etter forventet hvordan ville du tolket det ? Anonymkode: ba364...663 Tar du tempel til samme tid hver morgen før du står opp? Anonymkode: e5c9c...2c4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 jeg tar tempen til samme tid, rektal temp, men rett etter at jeg har stått opp , på badet. Er på samme måte hver dag, men ikke liggende... Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg tar tempen til samme tid, rektal temp, men rett etter at jeg har stått opp , på badet. Er på samme måte hver dag, men ikke liggende... Anonymkode: ba364...663 Er vel bare å vente og se. Holder en knapp på mensen, men kan plutselig bli positiv test Anonymkode: e5c9c...2c4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 ja må bare vente og se er bare så utålmodig når man ønsker det skal være positivt svar Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 Hei igjen. Idag er tempen steget til 37,5. ( har fulgt med på tempen som har ligget på 37,1 etter eggløsning) Fortsatt ingen mens 16 dager etter eggløsning. Tok en test idag som viser ikke-gravid. Bare skjønner ikke hvorfor tempen har steget. Skal ikke den synke før en evt ny syklus ? Anonymkode: ba364...663
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 Det er jo ikke så mye å skjønne. Enten er du gravid eller så er det noe rot i systemet. Se hva som skjer. Anonymkode: 7747e...cf9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen. Idag er tempen steget til 37,5. ( har fulgt med på tempen som har ligget på 37,1 etter eggløsning) Fortsatt ingen mens 16 dager etter eggløsning. Tok en test idag som viser ikke-gravid. Bare skjønner ikke hvorfor tempen har steget. Skal ikke den synke før en evt ny syklus ? Anonymkode: ba364...663 16 dager er fortsatt ikke så alt for lenge. Fortsett med tempingen. Spennende! Anonymkode: e5c9c...2c4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Du har stressa bort mensen, enkelt og greit. Mål hcg hos legen, så er du helt sikker. Anonymkode: 40713...67b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #16 Skrevet 1. februar 2017 ah. her er jeg selv 12 dager over ikm 😣 blir gal! Anonymkode: fa502...aad
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #17 Skrevet 1. februar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: ah. her er jeg selv 12 dager over ikm 😣 blir gal! Anonymkode: fa502...aad Huff vet hvordan du har det, er selv ca 10 dager over Ikm, og negative tester.. var hos legen og tok blodprøver Igår! Venter spent på svar! Kan man virkelig være gravid tiltross for negative tester? Har egentlig mistet helt håpet, men mensen min har vært så presis etter ppilleslutt 8.september:( også bare denne mnd skulle den plutselig ikke komme.... Anonymkode: d7ecf...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå