AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hei på dere. Jeg har to,snart 3 barn. Tenker litt på tiden etter permisjonen. Jeg har nå en jobb med en turnus som ikke fungerer med småbarnslivet. Jobber to kvelder i uka samt annenhver lørdag. Dette er noe jeg må ha en endring på. Men jeg kan selvsagt ikke bare ta en ny utdannelse da jeg trenger inntekt og absolutt ikke bor i noe studentby. Derfor må jeg finne meg en ny jobb. Hva er deres erfaringer, mødre? Dere som jobber i butikk, barnehage, hotell, ja, sånne jobber som ikke krever at man har et fagbrev eller utdannelse. Hva trives dere med og hva har fungert for deres familie? For min del er arbeidstider viktigere enn lønna... takk for tips😊 Anonymkode: 7dc70...4de
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Og ikke misforstå!!!! Jeg vet godt at butikk, barnehage, og hotell kan kreve utdannelse!!! Men det er mulig å få seg jobb uten😊 så ingen føler deg tråkket på tærne! TS Anonymkode: 7dc70...4de
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Jeg jobbet noen måneder i barnehage, men synes ikke det fungerte i det hele tatt. Var utrolig slitsomt å være rundt barn hele dagen, og så komme hjem til mine 4 egne barn. Var en mye bedre mamma når jeg fikk omgåes kun voksne på dagtid. Jeg fant meg en turnusjobb og hadde barnevakt til den kvelden i uken jeg jobbet (slapp unna helg). Butikker er ofte lenge åpne også.. Matbutikker o.l. hvor det gjerne er en del ansatte er jo åpne til 20-23 ofte, i tillegg til lørdag. Så vet ikke helt om det er noe alternativ. Anonymkode: 40aea...3b5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Hvorfor fungerer ikke turnus? Barna har da vel en far? Anonymkode: 7415e...56f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Finner vel neppe butikkjobb uten kvelds og helge jobb? Spesielt ikke uten utdannelse. Anonymkode: 0d5a4...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå