AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Vi skal straks ha en legobursdag. Jeg har funnet masse inspirasjon på nett og tar gjerne mot tips!! Er det noen som vet hvor man kan kjøpe gule engangsasjetter? Eller bestill i farger? Må være i fysisk butikk, ikke på nett.. Bor i Østfold! Anonymkode: db28a...8b8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Oi, så spennende!!! Dette var et artig tema (som jeg skal notere i minnet) Når begynner Nille etc med påskevarer, da? Blant påskevarer er det sikkert mulig å finne slikt... Jeg bestiller alltid på ebay, der er det jo lett å få tak i slikt. Men kanskje de har noe på staples eller andre butikker som spesialiserer seg på slikt? Anonymkode: 142e6...8f9
Teddi Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Hvis du kan komme deg til Oslo finnes det noen butikker som selger festartikler. Congratulations, tror jeg det heter på netter ihvertfall. Tips; -lag en stor legokloss eller flere i gelé. Du kan bruke disse store oppbevaringsboksene som form. -bygg en lego-bursdagskrone -strø legoklosser på bordet (som pynt), og la barna bygge mens de spiser/venter på mat. -jeg tror du kan få tak i små silikonformer i legokloss-fasong; bruk de til å lage is, sjokoladebiter, is-smoothie, minikaker osv. -lag en legoklosskake ev. flere. -plasser legomann-masker ved hver plass. -"gå på legoklosser"-leken. Godteriposer til de som klarer å komme seg over på andre siden. 1
Drakan Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Det finnes legoformer online du kan bestille, så kan du lage gele lego, eller pynt til kakke og slikt Eventuelt hjemmelaget drops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå