Brud123 Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hei, Vi vurderer bryllup på Fløyen, er det noen som har noen erfaringer med dette? Pris, lokale, Mat, transport av gjester opp og ned og diverse. Tusen takk for hjelp!!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Har vært i bryllup der, men kan ikke si at maten var god. Nå jobber jeg litt med mat og det de serverte var langt under pari. Anonymkode: 4a9e4...0f1
Brud123 Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2017 Takk for svar! Har vært litt redd for det ja. Anmeldelsene på Tripadvisor er eksempelvis ikke så bra. Var det stress å komme seg opp dit? Litt skeptisk til fløybanen og om gjestene vil risikere å stå lenge i kø:/
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har giftet meg på Fløyen. Vi hentet billettene til alle gjestene på forhånd(dagen før), så disse ble utdelt av forloverne ved oppmøte og alle gjestene (ca 80) ble fraktet opp i løpet av to turer. Dette var midt i turistsesongen og selvsagt primetime lørdag ettermiddag, men ikke noe problem. Vi informerte om oppmøte en time før vi skulle stille på Fløyen, så vi hadde god tid og gjestene stresset ikke med det. Når det gjaldt middagen så bestilte vi buffet, litt pga at det en måte å spise på som vi liker og vi ønsket også at middagen skulle bli litt mindre stiv og man får også beveget seg litt :-) Denne holdt høy standard og vi fikk ikke annet enn lovord fra gjestene om at maten var god. Vi hadde også på forhånd hørt litt negative ting om Fløyen og var derfor litt skeptiske, men jeg må bare si at de gjennomførte bryllupsdagen vår på en svært profesjonell måte. Jeg kan jo nevne at vi avsluttet etter desserten og bryllupskaken der oppe og ca i 23-tiden om kvelden reiste alle gjestene ned igjen med banen, inn på buss og videre til en leid bar hvor vi hold selve "festen". Så kan ikke uttale meg om opplegg i restauranten utenom det som vi hadde; altså kanapeer og bobler til gjestene etter vielsen mens vi tok bilder, og da altså selve middagen/buffeten som svært bra. Til slutt kan det jo være verd å nevne at opplegget ble svært godt forberedt og planlagt mellom oss og arrangøren, dvs. ingen detaljer utelatt. Ja, og prismessig så koster det jo å ha så mange gjester på mat og drikke, men dette får dere jo evt avtale og pris om på forhånd. en ting til....brudebil - du får dispensasjon fra kommunen til å kjøre opp der, koster deg en telefon eller en mail. Uansett hva det blir til - Lykke til! Anonymkode: c8e44...32d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå