AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg glemte alle hundelekene til hundene mine på hytta her i helgen. Og nå skal jeg på jobb. Det eneste jeg har er en gummiball. Er redd hundene skal gå "bananas" om de ikke har noe å tygge og leke med. Har dere noen tips til hva jeg kan bruke som alternative leker? Rekker ikke å komme meg ut på butikken. Anonymkode: e5190...8f3
Smilefjeset87 Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 http://hundesonen.no/topic/48040-hjemmelagede-hundeleker/
Drakan Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 (endret) Ta et skosnørre, en gammel sokk i hver ende, og voila. En tyggedra leke (for to hunder) Om bare en hund, dra en sokk over en pinne surr den fast med skosnørre... knytt på to sokker på hver ende, så ligner det fort et tyggebein. For ekstra effekt så kan du slenge inn bade ender i hver sokk på sidene for lyd. Eventuelt bare flette sammen et par sko snørrer (eller klippe opp et par sokker), og knytte i endene. Enkelt og raskt. Endret 30. januar 2017 av Drakan
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Gamle hunden min fikk en bamse, da var hun underholdt noen timer! Krevde vel og merke støvsuging av hele huset etterpå... Tomme brusflasker fungerte også veldig bra. Alle leker som besto av skosnøre eller sokk var i fillebiter i løpet av 2 minutter. Anonymkode: e5c6e...eda
Gjest Gia_ Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gamle hunden min fikk en bamse, da var hun underholdt noen timer! Krevde vel og merke støvsuging av hele huset etterpå... Tomme brusflasker fungerte også veldig bra. Alle leker som besto av skosnøre eller sokk var i fillebiter i løpet av 2 minutter. Anonymkode: e5c6e...eda Det hvite fyllet inni bamsen kan være veldig farlig dersom hunden får i seg det (med eller uten vilje), samme kan de påsydde plastøyene og evt "nese". Bra det gikk fint for din hund, men ville absolutt ikke gidd hunden min noe sånt uten å være hjemme for å følge med. Brusflasker ville jeg også unngått da de fort kan skjære seg på plastikken. Ikke ment som stikk mot deg, men ville absolutt unngått sånt. TS, har du ikke noen tyggebein liggende de kan få? Evt kong du kan fylle med leverpostei..
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 En pappeske med små papp-pakker inni, som doruller som er brettet i hver ende, med godbiter inni. Hunden min ødelegger alt sånt mens hun leter etter godbitene og koser seg.
mjauritz Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 Pleide å bruke doruller som vi brettet i endene og puttet godbiter i. Tok også godbiter under en bolle (opp ned altså), som gjorde at hunden prøvde å finne ut hvordan å snu bollen. Det er litt bråkete da, men hunden syntes det var kjempe gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå