AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 og hundeeiere ser på det som underholdende og moro adferd. De klynker som om de har vondt når de er spent på noe, blir helt oppjaget over ingenting. De har det sannsynligvis vondt av hvor intenst de reagerer. Og hundeeiere tolker dette som normal hundeadferd fordi det er utbredt. Jeg ser bare mentalt ødelagte hunder som ikke har en normal respons på stress og iver. Om hunden din er i 100 og klynker som om han lider når du vifter med godbiter eller aportpinne er det noe galt med hunden din. jeg tror heller ikke det er sunt for hundene å ha denne typer overreaksjon i hverdagen Anonymkode: 43771...d33 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Hvor mange hunder gjelder dette? Min hund er ikke sånn, men hun blir stressa om hun får lite mosjon/stimulans og maser på meg her i heimen. Det merker ingen andre og tror hun er så rolig.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 De er så mye drittunger og drittbikkjer rundt omkring om dagen. Skyldes vel "foreldre" uten grensesetting og manglende stimulering. Anonymkode: 74f0e...914
Sulosi Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Sulosi, mod.
Skorstein Skrevet 5. februar 2017 #6 Skrevet 5. februar 2017 Enig med deg TS. Hunder som stresser er slitsomt og jeg ser også mye av det. Tror grunnen enkelt er at menneskene rundt ikke setter seg inn i hodet deres og gidder ikke å gå til hundens nivå. De blir stimulert på feil måte eller late eiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå