Gå til innhold

Hunder stresser så jævlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hundeeiere ser på det som underholdende og moro adferd. De klynker som om de har vondt når de er spent på noe, blir helt oppjaget over ingenting. De har det sannsynligvis vondt av hvor intenst de reagerer. Og hundeeiere tolker dette som normal hundeadferd fordi det er utbredt. Jeg ser bare mentalt ødelagte hunder som ikke har en normal respons på stress og iver. Om hunden din er i 100 og klynker som om han lider når du vifter med godbiter eller aportpinne er det noe galt med hunden din. jeg tror heller ikke det er sunt for hundene å ha denne typer overreaksjon i hverdagen

Anonymkode: 43771...d33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Hvor mange hunder gjelder dette? Min hund er ikke sånn, men hun blir stressa om hun får lite mosjon/stimulans og maser på meg her i heimen. Det merker ingen andre og tror hun er så rolig.

Skrevet

De er så mye drittunger og drittbikkjer rundt omkring om dagen. Skyldes vel "foreldre" uten grensesetting og manglende stimulering.

Anonymkode: 74f0e...914

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser.

Sulosi, mod.

Skrevet

Enig med deg TS. Hunder som stresser er slitsomt og jeg ser også mye av det. Tror grunnen enkelt er at menneskene rundt ikke setter seg inn i hodet deres og gidder ikke å gå til hundens nivå. De blir stimulert på feil måte eller late eiere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...