AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Del Skrevet 30. januar 2017 Tar denne som anonym... Jeg stod på toget hjem fra jobb for en stund siden, og hadde en MA (missed abortion) rett der og da 😳 Nå er mine brune skinnsko dekket med en del blod... er det mulig å redde de? Hvordan får jeg det vekk? Anonymkode: 927d2...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 1. februar 2017 #2 Del Skrevet 1. februar 2017 http://www.wikihow.com/Clean-Blood-Stains-from-Leather 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Del Skrevet 1. februar 2017 Nei du får ikke hjelp av meg til å skjule et drap. Anonymkode: 58813...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Del Skrevet 1. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei du får ikke hjelp av meg til å skjule et drap. Anonymkode: 58813...e78 Så jævli vittig. Anonymkode: 927d2...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. februar 2017 #5 Del Skrevet 1. februar 2017 På 30.1.2017 den 12.06, AnonymBruker skrev: Tar denne som anonym... Jeg stod på toget hjem fra jobb for en stund siden, og hadde en MA (missed abortion) rett der og da 😳 Nå er mine brune skinnsko dekket med en del blod... er det mulig å redde de? Hvordan får jeg det vekk? Anonymkode: 927d2...735 Om det ikke er trekt for langt inn i læret, skulle det vel gå greit med en fuktig klut. Blod løser seg opp greit med vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå