Gå til innhold

Økedag?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det? Er det jeg eller babyen som legger opp til dette? Hvordan merker jeg om jeg har økedag eller ei?

Babyen min er nå 6 uker gammel

Videoannonse
Annonse
Gjest -hild ikke innlogget
Skrevet

Babyen din trenger mere melk etterhvert som h*n blir større - og legger selv opp til økedager for å få nok mat. Disse dagene henger babyen veldig mye i puppen - min baby kunne kreve mat en gang i timen i perioder.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er det babyen som bestemmer, når den er sulten spiser den. Merket ikke noe spesielt til øke dagene selv, men hørte at det var andre som merket stor forskjell noen dager.

Skrevet

Det er babyen som styrer dette, ja. Om du ammer hver time eller hver halvtime dagen gjennom, så har du mest sannsynlig et økedøgn. Noen har økeuker. Slitsomt, men nødvendig. Like greit å bli i sengen disse dagene, egentlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar jenter. Men MÅ man ha dette? Babyen er 6 uker nå og jeg kan ikke huske at jeg har gitt så mye pupp akkurat. Gir ca hver 3 time (med unntak av om natten for jr sover så lenge :-) )

Gjest -hild ikke innlogget
Skrevet

Neida, det kan godt tenkes at du ikke merker så mye til disse økedagene. Jeg merket det best da jenta mi var helt "ny" og når hun nærmet seg 4 mnd.

Kos deg videre med babyen din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...